فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۱:۳۸
کد خبر: ۷۶۹۷۷۵
فرمانده  یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد
طی مراسمی فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش برنا،نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگ استان با تاکید به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، افزود: دستیابی به این مهم نیازمند تحرک مضاعف بوده و به عنوان مثال این مجموعه مسئولیت خطیری در اشتغال زایی که می تواند مانع از بسیاری از آسیب ها باشد، دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین با اشاره به سه حوزه پرکار در این اداره کل ادامه داد: به دلیل حساسیت عملکرد این مجموعه به ویژه در عملکرد یگان حفاظت هر کوتاهی و تاخیری می تواند اثرات سو داشته باشد.

فلاحی به ضرورت چابک سازی و اشرافیت اطلاعاتی در این مجموعه تاکید کرد و بیان داشت: به منظور صیانت بهینه از آثار تاریخی، تاکید ما تعامل شهرستان ها با یگان حفاظت  بوده و در ادامه معاونت توسعه مدیریت نیز نسبت به تجهیز سخت افزاری و نیروی انسانی اقدام خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در کنار برخورد با حفاران غیر مجاز، نیازمند فرهنگ سازی در صیانت از آثار تاریخی هستیم و ضروری است با فعال سازی انجمن های میراث فرهنگی این مهم دنبال شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به اینکه یگان حفاظت اردبیل باید به پایلوت طرح های خلاقانه تبدیل شود، ادامه داد: در تمامی حوزه ها عملکرد اداره کل مطلوب ارزیابی می شود و در بخش صیانت از آثار تاریخی نیز عملکرد ما قابل قبول است.

در این جلسه  فرمانده سابق یگان حفاظت اداره کل، علی اصلان زاده  تصریح کرد: یگان حفاظت اداره کل طی سال های اخیر توانسته به رتبه برتر دست یابد.

همچنین فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی استان نیز هدف اصلی این مجموعه را حفاظت از آثار تاریخی عنوان کرد.

صابر افصل نیا تاکید کرد: صیانت از مواریث فرهنگی نیازمند مشارکت تمامی گروه ها است و ضروری است تمامی نهادها نسبت به ارتقا آن اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز