مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده:

شناسایی زنان نخبه و شایسته در دستور کار قرار دارد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۳:۲۶
کد خبر: ۷۶۹۸۶۰
شناسایی زنان نخبه و شایسته در دستور کار قرار دارد
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: شایسته سالاری ملاک انتخاب بانوان توانمند برای احراز پست های مدیریتی در دولت است و شناسایی زنان نخبه و شایسته در دستور کار قرار دارد.

به گزارش برنا از اراک، فریبا نظری پورکیایی در جریان سفر یک روزه به استان مرکزی و دیدار با استاندار مرکزی، شایسته سالاری را ملاک انتخاب بانوان توانمند برای احراز پست های مدیریتی در دولت عنوان کرد و افزود: شناسایی زنان نخبه و شایسته در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: بهره گیری از توان و مشارکت فعالانه بانوان در بدنه دولت جدی است و در این راستا اقدامات هدفمندی صورت گرفته است.

نظری بیان کرد: وزیر کشور در سه ماه گذشته در شورای معاونان دستوری به حوزه های تخصصی از جمله حوزه بانوان ارایه دادند تا افراد توانمند در برای انتخاب فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار شناسایی شوند و این مامویت به مرکز مطالعات واگذار شد.

مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده ادامه داد: فهرستی از بانوان توانمند کشور در حوزه ستادی وزارت کشور و استان ها در سه بخش تهیه و به وزارت کشور ارایه شده است.

استاندار مرکزی نیز در این نشست گفت: تلاش ها برای استفاده از توان بانوان در بخش های مدیریتی به کار گرفته شده اما در بخش هایی از جمله مجموعه استانداری مشکل کمبود نیرو وجود دارد.

سید «علی آقازاده» افزود: در یک سال گذشته یک مدیرکل، سه معاون مدیرکل، چند معاون فرماندار و بخشدار زن در این استان منصوب شده اند اما هنوز کمبود بانوان در حلقه مدیریتی وجود دارد.

وی بیان کرد: مجموعه عملکرد مدیران استان مرکزی در بخش بانوان مطلوب است و تلاش شد برای نخستین بار فرماندار زن در استان مرکزی منصوب شود، که محقق نشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز