ظرف یک سال اخیر؛

دولت در به کارگیری از ظرفیت زنان توانمند مصمم است

۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۲:۱۱:۵۱
کد خبر: ۷۶۹۹۰۲
دولت در به کارگیری از ظرفیت زنان توانمند مصمم است
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دولت در به کارگیری از ظرفیت زنان توانمند مصمم است، گفت: در این راستا ظرف یک سال اخیر در وزارت کشور 90 درصد انتصاب مدیران خود از بین زنان شایسته بوده است.

به گزارش برنا از اراک، فریبا نظری پورکیایی در ششمین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مرکزی در اراک با بیان اینکه استان مرکزی در تحقق جایگاه مدیریتی برای زنان در بین سایر استان ها پیشرو است، گفت: مجموعه مدیریت ارشد این استان در سایه برنامه ای هدفمند و موثر توانسته از ظرفیت زنان در پست های مدیریتی به شکل مناسبی بهره بگیرد و این روش باید الگویی برای سایر استان ها باشد.

وی اظهار کرد: همبستگی شبکه ای مطلوبی در مجموعه فعالیت زنان استان مرکزی در حوزه های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و هنری وجود دارد که باید از این ظرفیت به درستی استفاده شود.

نظری پورکیانی با بیان اینکه دولت در به کارگیری از ظرفیت زنان توانمند مصمم است، افزود: در این راستا ظرف یک سال اخیر در وزارت کشورر 90 درصد انتصاب مدیران خود از بین زنان شایسته بوده است.

وی در ادامه اظهار داشت: بیش از پنج هزار نفر از مشاهیر و نخبگان کشور متعلق به استان مرکزی است و در حوزه زنان پروین اعتصامی از زنان شاخص و صاحب سبک اندیشه در فارسی به شمار می رود.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده گفت: زنان باید توانمندی و ظرفیت خود را بزرگنمایی کننداما در کنار آن نباید از آسیب های اجتماعی زنانه غافل بود.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه، طرح ملی گفت و گوی خانواده با هدف هدایت تعامل درون خانواده در 20 استان کشور اجرا شده است، ادامه داد: این طرح از شهریورماه سال گذشته با همکاری معاونت ریاست جمهوری در حوزه زنان و خانواده و انجمن جامعه شناسی ایران کلید خورده است.

نظری پورکیانی اظهار داشت: توانمندسازی نهاد خانواده در کالبد درونی و بیرونی، بهبود سطح آگاهی و همکاری اعضای خانوار با هدف کاهش تعارض بین نسل ها و بهره گیری از ارزش ها و تکنیک های تسهیل گری از دیگر اهداف این طرح ملی است.

مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: نهاد خانواده از ارکان مهم اجتماعی است که با تکیه بر داشته های آن می تواند آهنگ توسعه کشور را بهبود بخشید و طیفی از آسیب های اجتماعی را مهار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز