استقبال جوانان از برنامه های اوقات فراغت ورزش و جوانان اردبیل

آقاخانی: ۳۸۵ هزار جوان از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت بهره مند شدند

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۶:۵۸:۰۰
کد خبر: ۷۷۰۱۴۳
آقاخانی: ۳۸۵ هزار جوان از برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت بهره مند شدند
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:در سالجاری 385 هزار نفر از جمعیت جوان استان در گروه سنی 15 تا 29 سال در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی در چهل و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اردبیل اظهار کرد: با عنایت شورای هماهنگی بانک‌های عامل تا آخر شهریورماه 70 درصد زوجین  وام ازدواج خود را از بانک‌های عامل دریافت نموده اند و این روند با قوت و قدرت در نیمه دوم سال ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در صدور گواهی عدم اعتیاد مسئولان سمن‌ها تاخیر و تعلل همراه با برخی ناهماهنگی‌ها رخ داده است، خاطرنشان کرد: در بسیاری از استان‌های کشور این صدور گواهی به صورت رایگان انجام می‌شود ولی در استان اردبیل چندان همکاری و مساعدت در این زمینه رخ نداده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از دستگاه‌های دخیل در حوزه غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان بیان کرد: ما در سالجاری 6 هزار و 982 برنامه را با مشارکت 385 هزار نفر از جوانان علاقمند به ویژه در فصل تابستان برگزار کردیم. عمده این برنامه‌ها که با استقبال جوانان نیز روبرو شد در حوزه های ورزشی، آموزشی و اردوهای تفریحی بوده است.
وی گفت: 62 درصد جوانان از برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت توسط 10 دستگاه اجرایی رضایت داشته اند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: ما در این جلسه از 6 دستگاه برتر در حوزه اوقات فراغت شامل آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سپاه، هلال احمر، بهزیستی و کانون مساجد تجلیل می‌کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین از اخذ شناسه برای سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد خبر داد و افزود: در قالب این سمن‌ها سعی بر این است تا بتوان جوانان را در حوزه‌های مختلف به همکاری و مشارکت بیشتر دعوت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز