تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا استان آذربایجان‌غربی

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۸:۴۸:۱۰
کد خبر: ۷۷۰۱۷۵
تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا استان آذربایجان‌غربی
آیین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان آذربایجان غربی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا با حضور مسئولین ارشد استانی برگزار شد.
به گزارش برنا آذربایجان غربی، عصر یکشنبه 6آبان و با حضور محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان‌غربی، چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولین استان، آیین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در این مراسم، سیامند رحمان، حسن جانفشان به عنوان مدال‌آوران استان در پاراآسیایی 2018 جاکارتا سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، محمدرضا آزادی، رضا قهرمانی، محسن شادی، عاقل حبیبیان، شهرزاد بانی سعید و جواد سلیمی، ورزشکاران افتخارآفرین استان در بازی‌های آسیایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، مورد تجلیل قرار گرفتند.
همچنین در این مراسم، از هیات های ورزشی قایقرانی، والیبال، کبدی، تنیس و هیات جانبازان و معلولین استان تجلیل بعمل آمد.
ادارات ورزش و جوانان شهرستان های ارومیه، نقده، مهاباد و اشنویه هم در این آیین به جهت تلاش و بسترسازی در جهت اعزام ورزشکاران به مسابقات 2018 جاکارتا، مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این مراسم از طاهر کبوتری که بعنوان مربی (رشته روئینگ) در مسابقات 2018 جاکارتا حضور داشت نیز تجلیل شد.

در خاتمه این مراسم، لوح تقدیر وزیر ورزش و جوانان به استاندار آذربایجان غربی اعطا شد.

وزیر ورزش و جوانان در این لوح از تلاش های استاندار آذربایجان غربی در راستای توسعه و پیشبرد استان به ویژه در عرصه های ورزشی، فرهنگی، عمرانی و اجتماعی تقدیر نموده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز