هواشناسی استان اردبیل خبر داد

کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در اردبیل

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۳:۵۳:۳۹
کد خبر: ۷۷۰۳۸۲
کاهش ۱۰ درجه ای دمای هوا در اردبیل
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: از روز چهارشنبه هفته جاری تا اوایل هفته آینده دمای هوا بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش برنا،علی دولتی‌مهر، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل  افزود: براساس نقشه های هواشناسی، امروز و فردا سه‌شنبه مصادف با اربعین حسینی و نیز روز چهارشنبه در استان اردبیل جوی پایدار با آسمانی صاف و در طول روزها با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: البته در این روزها در مناطق مرکزی و جنوبی استان با شب‌های نسبتا سرد روبه‌رو خواهیم بود و تنها از شرایط محلی در برخی از مناطق مرکزی و نواحی منتهی به استان گیلان در اول صبح مه موقت انتظار می‌رود. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر روز چهارشنبه با شروع وزش باد شرقی به تدریج بر میزان ابرها افزوده شده و در اواخر هفته با نفوذ هوای سرد به منطقه ضمن کاهش محسوس دما بین پنج تا 10 درجه، در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان به ویژه در نواحی منتهی به استان گیلان بارش باران و برف نیز احتمال می‌رود. 

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از تداوم هوای سرد تا اوایل هفته آینده در سطح استان خبر داد و گفت: این سامانه هوای سرد تا صبح یکشنبه در استان ماندگار خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز