وسعت زلزله بزرگی که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۵:۱۸:۳۹
کد خبر: ۷۷۰۴۳۴
وسعت زلزله بزرگی که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد
اگر در چارچوب ساختارهای اداری قدم بر می‌داشتیم اکنون شاهد این وضعیت نبودیم و این مرهون روحیه جهادی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ 60 واحد مسکونی احداثی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در روستای «کوییک حسن» شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب با حضور علی بهاری‌فر معاون دیوان محاسبات کل کشور، هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع توسعه انسانی استاندار کرمانشاه، خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه  و شماری از مسئولان محلی افتتاح شد.

n38

علی بهاری‌فر معاون امور اجرایی و پشتیبانی دیوان محاسبات کشور در آیین این افتتاحیه گفت: مردم مناطق غرب کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس خط مقدم دفاع بودند و همین دفاع باعث کسب پیروزی‌های بزرگ برای کشور شد.

او افزود: وسعت زلزله بزرگی که در استان کرمانشاه اتفاق افتاد، اگر در چارچوب ساختارهای اداری قدم بر می‌داشتیم اکنون شاهد این وضعیت نبودیم و این مرهون روحیه جهادی است.

گفتنی است که سرپل‌ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است و زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.

این زلزله به 10 شهرستان و یک‌هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز