مدیر پایانه مسافری شلمچه خبر داد:

۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار به داخل کشور فراهم شده است

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۶:۳۳:۵۱
کد خبر: ۷۷۰۴۴۷
۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای بازگشت زوار به داخل کشور فراهم شده است
احمد ناصر گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس کار جابه جایی زوار را به نقاط مختلف کشور از مرز شلمچه به عهده دارند.

به گزارش خبرنگار برنا از شلمچه، احمد ناصر مدیر پایانه مسافری شلمچه با اعلام این خبر اظهار کرد: تا کنون ۶۳۰ هزار نفر از مرز شلمچه تردد کرده اند که  ۵۱۷ هزار نفر ایرانی و ۱۱۳ هزار نفر اتباع غیر ایرانی بوده اند.

وی میزان ورود به کشور را ۱۴۱ هزار نفر اعلام کرد و گفت: میزان ورود ایرانی ها در این مدت  ۱۳۰ هزار و ورود اتباع غیر ایرانی ۱۱ هزار نفر ثبت شده است.

ناصر با اشاره به مدت کوتاه باقی مانده تا اربعین حسینی، از تردد بیش از ۵۶ هزار نفر در روز گذشته از مرز شلمچه خبر داد و افزود: روز گذشته ۵۶ هزار و ۵۰۰ نفر که ۴۲ هزار نفر آنها ایرانی و بقیه که در حدود ۱۵ هزار نفر هستند، غیر ایرانی بوده اند از مرز شلمچه تردد کردند و سهم بازگشت در روز گذشته نیز ۳۴ هزار نفر بوده است.

مدیر پایانه مسافری شلمچه در ادامه از فراهم سازی امکانات بازگشت زائران حسینی از مرز شلمچه به کشور اشاره و اضافه کرد: پیش بینی می شود اوج میزان بازگشت زائران حسینی از مرز شلمچه بعد از ظهر امروز باشد که بر همین اساس ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای برگشت زائران به اقصی نقاط کشور در مرز شلمچه فراهم شده است.

ناصر با بیان اینکه در روزهای آخر مانده تا اربعین بیشتر میزان خروج از کشور را اتباع غیر ایرانی تشکیل می دهند، اعلام کرد: روز گذشته بیش از ۴۰ هزار نفر افغانستانی به مرز شلمچه را برای گذر به سمت عراق مراجعه کرده اند.

مدیر پایانه مسافری شلمچه همچنین به فراهم سازی بستر مناسب برای خدمات رسانی به زائران حسینی اشاره کرد  گفت: در بحث فاضلاب، روزانه سه دستگاه لجن کش به صورت شبانه روزی به سرویس دهی می پردازند و در بحث آبرسانی به پایانه نیز مشکلی وجود ندارد و حتی آبرسانی به مرز شلمچه عراق و مواکب مستقر در این مرز توسط پایانه مسافری ایران انجام می شود.

به گفته مدیر پایانه مسافری شلمچه ، میزان اتوبوس های فراهم شده در مرز بسته به میزان ورود زائران به کشور فراهم می شود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز