خط دو قطارشهری کرج سریعتر راه اندازی شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۲۰:۲۳:۲۸
کد خبر: ۷۷۰۴۹۴
خط دو قطارشهری کرج سریعتر راه اندازی شود
کرج - معاون عمرانی و توسعه امور شهری وزارت کشور بر ضرورت تسریع در راه اندازی خط دو قطار شهری کرج تٔاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مهدی جمالی نژاد عصر امروز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه بزرگراه شمالی کرج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شهر پروژه های چشم گیر عمرانی با زیر ساخت های منحصر به فرد دارد که می تواند برای دیگر کلانشهرها الگو باشد.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور در مورد پروژه بزرگراه شمالی کرج گفت: قرار شده است که انجام کار در این پروژه فشرده تر شود و زمان بندی آن و پیشرفت کار به گونه ای باشد که اجرای این پروژه حداکثر تا سه سال آینده به اتمام برسد.

وی در ادامه به دیگر پروژه مهم شهر که راه اندازی قطار شهری است اشاره کرد و گفت: مبنای کار ما این است تا تدابیری اندیشیده شود که کار اجرای این پروژه حمل و نقل شهری کرج تسهیل شده و به پیشرفت آن شتاب بیشتری داده شود.

جمالی نژاد در خصوص اهمیت پروژه قطار شهری کرج و زمان بهره برداری آن افزود: هدف ما این است که  خط دو قطار شهری کرج هر چه زودتر تکمیل شده و  به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری کرج اکنون با مدیریت جدید به دنبال انجام کارهای عمرانی است، گفت: مقرر شده که اجرای پروژه های مهم شهر کرج تسریع و توسعه یابد و شتاب بیشتری به کارهای عمرانی داده شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور به برنامه ریزی های مهم و مدنظر برای شهرداری کرج در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: در سال جدید به یقین شهرداری این کلانشهر پروژه های ریزدانه را کنار می زند و به پروژه های گسترده تر می پردازد.

وی در ادامه گفت که در سال آینده تلاش عمرانی شهرداری کرج معطوف به پروژه های بزرگ خواهد شد و تاکید کرد: در این میان مقرر شده است که پروژه های جدید محله محور که برای پیگیری مطالبات مردمی در سطح محلات و مناطق شهری کرج است شروع نشود و تمرکز شهرداری این کلانشهر برای اجرای پروژه های نیمه تمام باشد.

جمالی نژاد تاکید کرد که در بحث اوراق مشارکت پروژه قطار شهری مدنظر داریم که به مدیریت شهری کرج کمک کنیم و در کل هدف این است که برای پروژه های ملی این کلانشهر به دنبال تعیین ردیف بودجه باشیم.

وی در پایان بیان کرد: در کلانشهر کرج و نهاد شهرداری باید منابع ثروت تولید شود و به ارزش آفرینی برسیم که ملزومه دستیابی به این مهم تکیه بر مواردی از جمله تغییر کاربری ها است و نباید فقط به دنبال تامین منابع مالی نقدی برای رسیدن به بودجه باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز