در دیدار "رئیس هیئت "انجمن های ورزشی " لرستان ورئیس انجمن "سپک تاکرا "کشور ،مطرح شد:

برگزاری مسابقات استعدایابی سپک تاکرا در استان جهت اعزام به مسابقات کشوری

۱۳۹۷/۰۸/۰۹ - ۱۲:۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۷۰۸۷۲
برگزاری مسابقات استعدایابی سپک تاکرا در استان جهت اعزام به مسابقات کشوری
رئیس هیات انجمن های ورزشی لرستان با اشاره به دیدار با سهراب آزادرئیس انجمن سپک تاکرا کشور از برگزاری مسابقات استعدایابی سپک تاکرا در استان جهت اعزام به مسابقات کشوری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛مهدی سلاطی در این  خصوص با اشاره به این دیدار ،اظهارکرد : در این دیدار پیرامون مسابقات استعدادیابی رشته سپک تاکرا در سطح استان و کشور ،بحث و تبادل نظر شد.

او  افزود: مسابقات استعدادیابی سپک تاکرا تا پایان آبان ماه جاری در استان برگزار می گردد و المپیاد استعدادهای برتر کشور در این رشته طی هفته اول آذر در آذربایجان‌ شرقی در بخش آقایان برگزار می شود.

رییس هیئت انجمن های ورزشی لرستان تصریح کرد: مسابقات استعدادیابی سپک تاکرا بانوان نیز متعاقبا برگزار می گردد.

سلاطی  با بیان اینکه در این دیدار در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی سپک تاکرا صحبت شد، گفت: پتانسیل های مطلوبی در زمینه رشته سپک تاکرا در استان وجود دارد و تلاش می شود استعدادهای بیشتری در این رشته در سطح استان، شناسایی شود.

و خاطر نشان کرد : همچنین در این دیدار در خصوص برگزاری اولین دوره مربیگری سراسری سپک تاکرا آقایان در خرم آباد بحث و تبادل نظر شد.

 سلاطی بیان کرد: بر اساس مذاکرات صورت گرفته این دوره به زودی در خرم آباد برگزار می شود.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان،تاکید کرد: در این دیدار در خصوص میزبانی مسابقات قهرمانی کشور و  اردوی  تیم ملی سپک تاکرا نیز گفتگو و هماهنگی هایی انجام شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز