مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل؛

برگزاری دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی در اردبیل

۱۳۹۷/۰۸/۱۱ - ۱۶:۲۹:۴۵
کد خبر: ۷۷۱۵۱۸
برگزاری دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی در اردبیل
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی آذر ماه سالجاری به میزبانی اردبیل برگزار می شود.

به گزارش برنا،بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی اظهار داشت: دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی روزهای پنجشنبه و جمعه 8 و 9 آذرماه سال جاری با محوریت «ورزش همگانی، فناوری و خلاقیت مهندسی در زیر ساخت‌ها»، «ورزش همگانی و بیماران خاص»، «ورزش همگانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی»، «ورزش همگانی، نشاط و بهره‌وری کارگران»، «ورزش همگانی، تقویت و توسعه صنعت و تولید»، «ورزش همگانی و اخلاق مداری"اخلاق اسلامی"»، «ورزش همگانی و ورزش‌های بومی – محلی» و ده‌ها موضوع مرتبط دیگر به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری این همایش علمی و پژوهشی عنوان کرد: در سالیان اخیر استان اردبیل افتخار میزبانی از رویدادهای بزرگ ورزشی در سطح ملی را داشته و بنا به تأیید ناظران آسیایی قابلیت‌های موجود در این منطقه برای تداوم برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی، ورزشی و علمی بسیار ارزشمند است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: با برگزاری دومین همایش ملی توسعه و ارتقای ورزش‌های همگانی علاوه بر توجه به توسعه ورزش در بعد همگانی آن، کارآفرینی و محورهای گردشگری نیز مورد توجه قرار گرفته و تلفیق این موارد راهگشای بسیاری از مطالبات مورد نیاز استان خواهد بود.

وی بر ضرورت بهره‌گیری از فرصت کم باقیمانده تا آغاز این همایش علمی برای برگزاری مطلوب برنامه‌های در نظرگرفته شده تأکید کرد و افزود: اجرای هر چه بهتر این برنامه، نیازمند فعالیت ستادی بوده و یک مجموعه به تنهایی و بدون هم‌افزایی دیگر بخش‌ها قادر به پیشبرد برنامه‌ها نخواهد بود.

 

نظر شما