معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل;

جهش مناسبی را از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل شاهد هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۷۷۱۵۲۰
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست دومین همایش ملی ارتقا و توسعه ورزش‌های همگانی اظهار داشت: در کنار توجه به انجام تبلیغات محیطی نیازمند اهتمام بیشتر برای اطلاع‌رسانی هر چه بهتر این همایش در محیط‌های دانشگاهی هستیم.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی در خصوص برگزاری این همایش علمی گفت: تجربه نشان داده که در هر مقطعی بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی در اجرای برنامه‌ها را شاهد شدیم، کیفیت و انسجام بیشتری در پیشبرد فعالیت‌ها حاصل شده و مطمئنا در برگزاری دومین همایش علمی ارتقای ورزش‌های همگانی نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای خواهد شد.

اکبر نگاهی ادامه داد: در ماه‌های اخیر جهش بسیار مناسبی را از سوی سازمان‌های مردم‌نهاد استان اردبیل در حوزه کسب و کار، گردشگری و اجرای استارت‌آپ‌ها شاهد هستیم و اعضای فعال و پویای سمن‌ها که دارای انگیزه و ایده‌های نوینی در اجرای برنامه‌ها می‌باشند، به عنوان موتور محرک توسعه استان تلقی می‌شوند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه جامعه هدف این همایش ملی، بیشتر شامل دانشجویان، نخبگان دانشگاهی و اساتید این حوزه می‌باشند، در کنار توجه به انجام تبلیغات محیطی نیازمند اهتمام بیشتر برای اطلاع‌رسانی هر چه بهتر این همایش در محیط‌های دانشگاهی هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز