امام جمعه کرمانشاه:

۱۳ آبان روز نشان دادن اقتدار انقلاب به مستکبران است

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۰۹:۳۹:۴۸
کد خبر: ۷۷۱۶۷۱
۱۳ آبان روز نشان دادن اقتدار انقلاب به مستکبران است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: 13 آبان روز نشان دادن اقتدار انقلاب به مستکبران است و به طور قطع با حضور پرشور مردم تبدیل به روزی ماندگار در تاریخ نظام و انقلاب خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: روز 13 آبان سال 1358 که لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) تسخیر شد به روزی مهم و خاطره انگیز برای انقلاب و مردم تبدیل شد.

وی با اشاره به نامگذاری 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب مقابل استکبار ایستادند و نتیجه آن اقتداری است که امروز دشمنان درجه یک ایران نیز به آن معترف هستند.

آیت الله علما افزود: یکی از نتایج مبارزه با استکبار پیاده روی بزرگ اربعین است که از 70 کشور جهان در این مراسم حضور پیدا می کنند و همدل و همصدا یک نام مشترک را فریاد می زنند، نامی که دشمنان از آن واهمه داشته و تلاششان برای کمرنگ کردن آن بی حاصل بوده است.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین با اشاره به توصیه حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه نباید سلاح مبارزه با استکبار را زمین گذاشت، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز کار حسینی کردن را ایستادگی در برابر دنیای پوشالی استکبار دانسته اند.

وی ادامه داد: ایستادگی ایران در برابر استکبار باعث عصبانیت آن ها شده است و ناموفق بودن توطئه هایشان برای شکست انقلاب و تغییر مسیر آن بر خشمشان علیه جمهوری اسلامی افزوده است، البته آن ها بخوبی می دانند کاری در مقابل ایران نمی توانند از پیش ببرند و محکوم به شکست هستند.

آیت الله علما یادآوری کرد: روز 13 آبان پیش رو فرصت مناسبی برای اثبات ناکارآمد بودن سیاست های آمریکا علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و حضور پرشور مردم در مراسم این روز پایه های دنیای استکبار را سست تراز قبل خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه با دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم راهپمیایی روز 13 آبان، گفت: هر قدر این حضور پرشورتر باشد مستکبران زمان بیشتر در مقابل ایران و انقلاب اسلامی عقب نشینی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، این مراسم را نشانگر اقتدار اسلام برشمرد و گفت: دنیای استکبار اگر همه دلارهایشان را نیز خرج کنند قادر نخواهند بود چنین اجتماع عظیمی را به پا کنند.

آیت الله علما ، همچنین از دست اندرکاران مراسم اربعین حسینی که شرایط را فراهم آوردند، قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان به فرا رسیدن هفته وقف نیز اشاره کرد و گفت: وقف یک سرمایه ارزشمند و ماندگار است که تا آخر عمر با انسان می ماند و در آن دنیا نیز از حسناتش برخوردار خواهد بود.

وی در پایان گفت: در کرمانشاه 24 هزار سند وقف شده وجود دارد و این بیانگر این است که مردم در این کار خیر و ماندگار همیشه پیش قدم بوده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز