تیم فوتبال بانوان سپیدار همچنان در رویای جذب اسپانسر

آذری: فقط ۲۰ روز وقت دارم اما اسپانسر نداریم!

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۰:۱۶:۳۲
کد خبر: ۷۷۱۷۰۳
آذری: فقط ۲۰ روز وقت دارم اما اسپانسر نداریم!
سرمربی تیم سپیدار فوتبال بانوان قائمشهر گفت: در حالی که تا آغاز لیگ برتر فوتبال بانوان کمتر از ۲۰ روز باقی مانده اما تا به امروز کسی رغبت نکرده حمایت مالی تیم ما را برعهده بگیرد.

سارا آذری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در قائمشهر در خصوص جذب اسپانسر، گفت: تا به امروز کسی به عنوان اسپانسر رغبت نکرد حمایت مالی تیم سپیدار را برعهده بگیرد.

وی با بیان اینکه تا به امروز تمام هزینه‌ها را به صورت شخصی پرداخت کردم، افزود: هنوز لیگ برتر آغاز نشده و کفگیرم به ته دیگ خورده است و قطعا با آغاز لیگ برتر شرایط حادتر و هزینه‌ها سنیگن‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم بانوان فوتبال سپیدار قائمشهر با اعلام اینکه با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: در حال حاضر به دنبال خیری هستم تا زمان پیدا شدن اسپانسر مورد نظر بتواند از لحاظ مالی تیم ما را کمک کند.

آذری در خصوص عدم همکاری اسپانسر گلستانی برای حمایت مالی این تیم، افزود: به دلیل اینکه هزینه‌ها سنگین و تیم ما در استان مازندران واقع شده، این اسپانسر از حمایت مالی تیم سپیدار منصرف شد.

وی ادامه داد: هم اکنون هم شرایط اقتصادی کشور نامساعد است و جذب اسپانسر به سختی صورت خواهد گرفت اما با این حال دلسرد نمی‌شویم و تمام تلاش‌مان را برای جذب اسپانسر به کار خواهیم گرفت.

سرمربی تیم سپیدار فوتبال بانوان قائمشهر در خصوص اسکان بازیکنان غیربومی تیم خود، بیان کرد: درخواستی مبنی بر اسکان بازیکنان بومی به مسئولین شهرستان دادم اما آنان هیچ حمایتی از تیم بنده نکردند.

آذری گفت: هم اکنون با هزینه شخصی خانه‌ای اجاره کرده‌ام تا بازیکنان غیربومی در آن مکان به استراحت بپردازند.

وی در خصوص اسکان دو هفته‌ای بازیکنان غیربومی خود در سوئیت آموزش و پرورش افزود: سوئیت آموزش و پرورش تنها برایم هزینه سنگینی برجای گذاشت زیرا از نظر امکانات شرایط خوبی نداشت.

گفتنی است فوتبال لیگ برتر بانوان از اواخر آبان ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز می‌شود و تیم سپیدار مازندران در اولین مسابقه به مصاف تیم ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز