مجمع عمومی عادی سالیانه هیات فوتبال استان اردبیل

آقاخانی: نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال اردبیل تشدید می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۲:۰۰:۱۶
کد خبر: ۷۷۱۷۶۷
آقاخانی: نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال اردبیل تشدید می‌شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان از تشدید نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال خبر داد و نقش والدین در این زمینه را حائز اهمیت دانست.

به گزارش برنا،مجمع عمومی عادی سالانه هیئت فوتبال با محوریت انتخاب دو عضو باقی مانده از هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت فوتبال استان و روسای کمیته‌های هیئت رئیسه فوتبال استان و شهرستان‌ها برگزار شد و با برگزاری انتخابات قابل امدادی و صمد صبوری با کسب بیشترین آرا به عنوان دو عضو باقی‌مانده از هیئت رئیسه فوتبال استان انتخاب شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این مجمع اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های اساسی نظارت بر فعالیت مدارس فوتبال اردبیل تشدید می‌شود چرا که مدارس فوتبال برای ما حائز اهمیت است و نظارت همه‌جانبه‌ای در این زمینه وجود دارد و انتظار می‌رود والدین فرزندان خود را در این مدارس ثبت نام کنند و ما بررسی‌های لازم را در این زمینه خواهیم داشت.
بهرام آقاخانی افزود: حمایت و همکاری با ورزشکاران که در مدارس مختلف فعالیت می‌کنند برای ما بسیار مهم است و به همین دلیل مسئولیتی خطیر بر عهده داریم و باید نظارت همه‌جانبه‌ای بر فعالیت این مدارس و باشگاه‌های ورزشی داشته باشیم.
آقاخانی با تاکید بر اهمیت توسعه و رشد فوتبال در استان گفت: فوتبال استان ظرفیت‌های بالایی دارد و اداره کل ورزش و جوانان استان تعامل همه‌جانبه‌ای در راستای توسعه و پیشرفت فوتبال استان دارد.
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز در این مجمع گفت: نیاز است برای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای حمایت از فوتبال و فوتسال تلاش کنیم و باید ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه به کار گرفته شود.
صمد نوتاش افزود: در حال حاضر در رده‌های نونهال و پایه شاهد رشد و توسعه فوتبال استان هستیم چرا که تیم‌های خوبی در رده پایه از استان در لیگ برتر کشور حضور دارند که در این زمینه اردبیل از بسیاری از استان‌ها پیشتاز است.
وی سرمایه‌گذاری در فوتبال پایه را مهم برشمرد و افزود: هیئت فوتبال استان برنامه‌ریزی خوبی در این زمینه دارد تا در آینده شاهد حضور فوتبالیست‌های از این مرز و بوم در رده‌های مختلف تیم ملی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز