اعتبارنامه منتخبین هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی اعطا شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۲ - ۱۵:۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۷۱۹۲۷
اعتبارنامه منتخبین هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی اعطا شد
با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی اعتبارنامه منتخبین هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعطا شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، پیمان آرامون در این مراسم با اشاره به ظرفیت های سازمان نظام مهندسی ساختمان در عرصه عمران و سازندگی استان گفت: سازمان نظام مهندسی با داشتن 17 هزار عضو شبکه بسیار وسیعس و قدرتمندی دارد که به پشتوانه دانش فنی ، تجربه و کاردانی این اعضاء درحوزه مدیریت عالی عمران و ساخت و ساز از جایگاه و توان ویژه ای برخوردار است و هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان باید با بهره گیری از این توان در جهت رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت عالی استان گام بردارد.
وی شفاف سازی در تصمیم گیری ها، مسئولیت پذیری و برخورد جدی با متخلفان را از دیگر اولویت های کاری منتخبین جدید سازمان نظام مهندسی برشمرد و افزود:از دیگر مواردی که باید مورد توجه اعضای هیئت مدیره و جامعه بزرگ مهندسان قرار گیرد رعایت اخلاق حرفه ای و ترجیح منافع عمومی به منافع شخصی برشمرد.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به ترویج فرهنگ غنی اسلامی در نظام شهرسازی و معماری تاکید کرد و اظهار داشت: با تاکیدات مقام عالی استان درحوزه احیای بافت های تاریخی و گسترش معماری اسلامی گامهای خوبی در کارگروه های فنی و اجرایی استان  برداشته شده است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی در ادامه برخورد جدی با متخلفان نیز اشاره ای کرد و گفت:هر دستگاهی که از بودجه عمومی دولت برای اجرای پروژه های عمرانی منابع اعتباری هزینه می کند چنانچه پروژه ای در اثر سوء مدیریت و عدم نظارت خسارت دیده و موجب تضییع بیت المال شود بشدت برخورد خواهیم کرد.
پیمان آرامون همچنین به اصلاح نظام بودجه بندی شهرداری های استان درسال 98 اشاره ای کرد و افزود:در بودجه سال 98 شهرداری های استان ردیف درآمدی شهرداری ها از وجوه دریافتی ناشی از تخلفات ساختمانی حذف و به سمت درآمدهای پایدار ناشی از سرمایه گذاری در طرح های اقتصادی تغییر داده ایم.
در ادامه این مراسم که نادر قاضی پور یکی از نمایندگان مردم شهرستان ارومیه ، مدیرکل راه وشهرسازی استان و جمعی از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی نیز حضور داشتند اعتبار نامه اعضای هیئت مدیره جدید هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی ساختمان اعطاء شد.

نظر شما