استاندار البرز:

هیچ کس در جهان بی اطلاع از بدعهدی های آمریکا نیست

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۱:۰۳:۳۱
کد خبر: ۷۷۲۲۱۴
هیچ کس در جهان بی اطلاع از بدعهدی های آمریکا نیست
استاندار البرز گفت: آمریکا در موضوع برجام و دیگر مسائل جهانی بدعهدی خود را به افکارعمومی جهان به اثبات رسانده و مردم انقلابی ایران در یوم الله 13 آبان هرسال پاسخ کوبنده تری به سردمداران کاخ سفید می دهند.

  به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: نادیده گرفتن تعهدات بین المللی و بازگشت تحریم ها نشان داد که آمریکا به اصول و قواعد پایبند نیست و باید پاسخ کوبنده به این گونه رفتارها داد.

وی ادامه داد: مردم بنا به تاکید مقام معظم رهبری در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی که از سوی شخص رئیس جمهوری آمریکا آغاز شده با عزمی جدی در راهپیمایی یوم الله 13 آبان شرکت کردند.

نجفی گفت: تهدیدهای استکبار مبنی بر اجرای بازگشت تحریم هایی که در برجام معافیت آنها تایید شده بود، حاکی از بدعهدی آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری با شکوه کنگره ملی شهدا به میزبانی استان البرز گفت: این اقدام بزرگ و مهم با جدیت، عزم، همراهی و تلاش مجموعه استان محقق شد.

استاندارالبرز به وضعیت گلزار شهدای کرج اشاره کرد و افزود: نباید برای ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) تعلل صورت می گرفت چرا که وضعیت موجود برای چنین مکان ارزشمندی قابل قبول نیست.

نجفی خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات موجود و طی تعامل با بخش های دولتی و خصوصی، بستر اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم شود.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نباید با پایان یافتن کنگره ملی شهدا متوقف شود چراکه باید از شرایط موجود و بسترهایی که ایجاد شده نهایت بهره برداری صورت گیرد.

استاندار البرز گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که نصیب مسئولان استان می شود و سرشار از خیر و برکت است.

نظر شما