استاندار مرکزی:

تحریم دشمنان اثری در اراده آهنین ملت ایران ندارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۲:۱۲:۴۰
کد خبر: ۷۷۲۲۵۵
استاندار مرکزی گفت: فشار اقتصادی و توطئه های ظالمانه استکبار جهانی اثری در اراده راستین مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی ندارد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید«علی آقازاده» روز یکشنبه در نشست کمیته مقابله با تحریم استان مرکزی  گفت : مردم با حضور در راهپیمایی 13 آبان به آمریکا اعلام کردند که تحریم های ظالمانه در عزم و اراده آنان بی اثر است و با همه توان از آرمان های نظام اسلامی حمایت و حراست می کنند.

وی یادآور شد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا باید بداند که تهدید مردم ایران را قوی تر می کند و با اتحاد، همدلی و همبستگی به سوی توسعه و اقتدار گام برمی دارند.

استاندار مرکزی عنوان کرد:کارگروه سیاسی و اجتماعی به مسئولیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی، کارگروه زیربنایی و عمرانی با مسئولیت معاون عمرانی و کارگروه مالی و اقتصادی با مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی باید در استان تشکیل شود تا شرایط به صورت مستمر رصد شده و در صورت لزوم مداخله بهنگام و هدفمند صورت پذیرد.

آقازاده، سلب اعتماد عمومی و ایجاد جو روانی را یکی از توطئه های دشمنان دانست و گفت: نیاز است راهکارهای مناسب مقابله با این توطئه ها توسط کارگروه سیاسی و اجتماعی اندیشیده و در کمیته مقابله با تحریم ها استان مطرح شود.

وی خاطرنشان کرد: رصد مستمر بازار و شرایط تولید از موضوعاتی است که برای پیشگیری از افزایش قیمت ها بر اثر احتکار، گران فروشی و کمبود مواد اولیه تولید ضروری است و بخش های متولی باید راهکارهای مناسب و بسته های هدفمندی را برای این مشکلات احتمالی در استان طراحی کنند.

استاندار مرکزی ادامه داد: بهره گیری از توان بخش خصوصی، گروه های سیاسی و جذب سرمایه گذاران داخلی از دیگر نیازهای استان در شرایط کنونی است و می طلبد که زمینه بهره گیری از ظرفیت این بخش در استان توسط مسئولان فراهم شود.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز