معاون استاندار خراسان رضوی:

کوتاه‌تر از دیوار دولت برای عده ای وجود ندارد

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۶:۳۸:۵۴
کد خبر: ۷۷۲۲۷۹
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: برخی دیواری کوتاه‌تر از دولت پیدا نکرده و دست به تخریب دولت زده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدرحیم نوروزیان در جلسه تکریم و معارفه فرماندار گناباد که در محل سالن علامه بهلول دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد برگزار شد،  گفت: رویکرد استانداری جوان‌گرایی فرمانداران بوده، در این خصوص برخی فرمانداران جا به جا شده‌اند؛ ضمن اینکه باید از جوانان، بانوان و اقلیت‌ها نیز در مسئولیت‌های کشور استفاده شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی که در استان انجام شده ۱۵ درصد پست‌های مدیریتی استان باید توسط بانوان اداره شود؛ چراکه ۵۰ درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی بیان کرد: برخی دیواری کوتاه‌تر از دولت پیدا نکرده‌اند، بعضی از جریانات سیاسی که در چند انتخابات اخیر مردم به آنها اعتماد نکرده‌اند، دست به تخریب دولت زده‌اند؛ ضمن این که کانال‌ها و سایت‌های آنان نیز مکانی برای تخریب دولت شده است.

وی افزود: البته نباید این موضوع را تکذیب کرد که دولت به عنوان قوه مجریه سهم زیادی در چگونگی وضعیت کشور دارد.

نوروزیان هدف برخی گروه‌های سیاسی را جدایی مردم از دولت عنوان کرد و افزود: دعواهای سیاسی به کشور ضربه می‌زند و همین صدا و سیما نیز که با پول بیت‌المال فعالیت می‌کند در همایش بزرگ اربعین درست عمل نکرد و با پخش بعضی برنامه‌ها و استفاده از کارشناسان، دست به تخریب دولت زد.

وی گفت: اگر دولت حمایت نشود هیچ کاری انجام نخواهد شد بنابراین موفقیت دولت در گرو اتحاد و انسجام همه با یکدیگر است که این کار دشمن را نیز ناتوان می کند؛ اگر بخواهیم آینده کشور تضمین شود باید اتحاد خود را حفظ کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بحث ایران و آمریکا به امروز و دیروز برنمی‌گردد و یک بحث قدیمی است؛ در ۱۳ آبان هم دیدیم هیچ اتفاقی نیوفتاد و این فقط یک جنگ روانی بود که به راه انداخته‌بودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز