استاندار بوشهر:

تکمیل بزرگراه ساحلی استان در اولویت است

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۰:۲۰:۵۱
کد خبر: ۷۷۲۳۱۷
تکمیل بزرگراه ساحلی استان در اولویت است
استاندار بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل بزرگراه ساحلی استان بوشهرگفت: تامین اعتبار بزرگراه ساحلی دلوار به دیر از تعهدات وزارت نفت و راه و شهرسازی است که تکمیل آن در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عبدالکریم گراوند در نشست بررسی روند اجرای محور ساحلی دلوار به دیر با اشاره به اینکه بروز تصادفات در این جاده سبب نگرانی مردم و مسئولان استان بوشهر شده است اظهار داشت: منابع مالی ساخت بزرگراه دلوار به بندر دیر از محل اعتبارات ملی و وزارت نفت تامین می‌شود و برای رفع دغدغه مردم باید در تکمیل بزرگراه دلوار به دیر با تامین اعتبار تسریع شود.

وی، با بیان اینکه  مسیر جاده ساحلی دلوار، بوالخیر و عامری در تنگستان از محورهای پرحادثه در تصادفات رانندگی است تاکید کرد: این محور دارای 75 کیلومتر است که تاکنون 25 کیلومتر آن تکمیل شده و باید برای تکمیل 30 کیلومتر باقی‌مانده تلاش شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بروز یک تصادف هم سبب نگرانی ما می‌شود افزود: برای تکمیل این محور اعتبارات لازم تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود بخش اعظمی از جاده ساحلی دلوار تکمیل شود و زیر بارترافیک برود.

گراوند، تکمیل جاده ساحلی دلوار را در اولویت برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: تامین اعتبار بزرگراه  ساحلی دلوار به دیر از تعهدات وزارت نفت و راه و شهرسازی است که تکمیل آن در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی، تاکید کرد: برای رفع دغدغه و نگرانی مردم باید هر چه سریعتر محور ساحلی یاد شده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز