دبیر فدراسیون جودو:

به جودو لرستان به طور ویژه نگاه می کنیم/ رفع محرومیت از بانوی جودوکار لرستانی

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۷:۴۱:۲۰
کد خبر: ۷۷۲۳۹۵
به جودو لرستان به طور ویژه نگاه می کنیم/ رفع محرومیت از بانوی جودوکار لرستانی
"امیر حسین سیاحی " از رفع محرومیت "فاطمه رشیدی" ملی پوش لرستانی جودوی بانوان برای حضور دوباره درعرصه ورزش حرفه ایی وشرکت در مسابقات جودو خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سیاحی پیش از ظهر روز یکشنبه درمجمع انتخاباتی هیئت جودو لرستان با اشاره به محرومیت  فاطمه رشیدی بانوی جودوکار لرستانی وعضو تیم ملی   ، اظهارکرد: خانم فاطمه رشیدی از این ساعت هیچ محرومیتی ندارد ومی تواندبه عرصه ورزش حرفه ایی ومسابقات جودو  بازگشته وبه کار خود ادامه دهد.

او با اشاره به دلایل محرومیت این ملی پوش لرستانی جودو بانوان ،افزود: اتقافی که منجربه این محرومیت شد به خاطر راهنمایی های اشتباه ویک  صحنه سازی بود ومطبوعات نیز به آن دامن زدند.

سیاحی تصریح کرد: خانم رشیدی مانند دختر من می ماند وتنها دو سال ازدختر من کوچکتراست وهمیشه نیز اورا " دخترم" خطاب کرده ام ؛در آن روز ایشان به نحوه  حضور خود در تیم ملی اعتراض داشت ولی  این مسائل کذب به وجود آمدوطبق دستوری که ارائه داده شده بود ایشان  محروم شدند ولی الان از این بانوی جودکار  رفع محرومیت شده ومی توانند به میدان مسابقات برگرددوبه ورزش حرفه ایی خود ادامه دهد.

سیاحی با بیان اینکه درآمایش سرزمینی که توسط فدراسیون  انجام گرفته است لرستان از مستعدترین استانهای کشور درورزش جودو است،یادآورشد: باید با حمایت های لازم جایگاه جودو لرستان را به روزهای خوب ان  بازگردانیم تا این استان  به عنوان قطب جودو باقی بماند.

دبیر  فدراسیون جودو با بیان اینکه به یکی از استانهایی که به طور ویژه نگاه می کنیم  لرستان است،خاطر نشان کرد:  مطالبات جودو لرستان را دربحث امکاناتی مانند تاتامی ، لباس و... به صورت نیم بها دراختیاراستان قرارمی دهیم .

به گفته سیاحی کمیته استعدادیابی فدراسیون فعال است و جودو لرستان به خاطر استعدادهای بالقوه ای که دارد کمک خوبی به جودو کشور می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز