رییس هیئت جودو لرستان:

با تفکرات فدراسیون پیش می روم/ درجودو بانوان همیشه در کشور پیشرو بوده ایم

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۳:۲۷
کد خبر: ۷۷۲۴۴۰
با تفکرات فدراسیون پیش می روم/ درجودو بانوان همیشه در کشور  پیشرو بوده ایم
هادی کردی گفت: با صداقت آمده ام ومی خواهم سرباز فدراسیون جودو باشم وبا تفکرات فدراسیون پیش بروم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ کردی در مجمع انتخاباتی هیئت جودو لرستان ،اظهار کرد: جودوی لرستان در گذشته یک قطب در کشور بود ولی به خاطر مشکلاتی که به وجود آمد دیگر آن دید گذشته نسبت  به آن وجود نداشت .

او با بیان اینکه در طی سه سال اخیر مهر بدی که برپیشانی جودوی استان بود را برداشتیم ،افزود : قبلا درنونهالان ونوجوانان مدال کسب می کردیم ولی دربزرگسالان پرونده جودوی استان تعطیل شده بود  که در سه سال گذشته به وسیله همت شهرستانها  وباشگاها ی کوچک  توانستیم در تیمی بزرگسالان در تهران  مقام سوم را کسب کنیم و در شیراز نیز مقام دوم وهمچنین در بهشهر ازلحاظ مدالهای انفرادی به رتبه دوم بعد از اصفهان دست پیدا کردیم.

رییس هیئت جودو لرستان با بیان اینکه درجودو بانوان همیشه در کشور  پیشرو بوده ایم ،گفت: در تاریخ جودو لرستان سابقه نداشته است به عنوان نماینده کشور به مسابقات اعزام شویم  که اگرچه در فدراسیون سنگ اندازی هایی ایجاد شده بود  ولی به کمک جناب دکتر عزیزپور مشکلات حل شد واعزام شدیم ؛همچنین مسابقات جهانی را در شهرستان خرم آباد با این همه مشکلات اقتصادی میزبانی کردیم.

 او با بیان اینکه در طی این مدت استقلال را به کمیته ها داده ام ،گفت: استقلال وقانون را  در هیئت جودو برقرار می کنم ؛ انرژی زیادی برای کاردارم  وقصد دارم تا وضعیتی که قبلا بوده را جلو ببرم .

هادی کردی تاکید کرد: آغوش هیئت برای همه جودوکاران باز است وپذیرای همه عزیزان برای رشد وپیشرفت جودوی استان  هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز