در عملیات مرزبانی اردبیل؛

۲ قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله سوار دستگیر شدند

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۸:۰۰:۴۳
کد خبر: ۷۷۲۴۴۶
۲ قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله سوار دستگیر شدند
فرمانده مرزبانی استان اردبیل گفت: با تلاش مرزبانان استان اردبیل، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی 2 قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله‌سوار دستگیر شدند.

به گزارش برنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده مرزبانی استان اردبیل افزود: با تلاش مرزبانان استان اردبیل، نیروهای امنیتی و اطلاعاتی 2 قاچاقچی مواد مخدر در مرز بیله‌سوار دستگیر شدند و از این قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

وی از برخورد جدی مرزبانی استان با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد و افزود: در این زمینه اقتدار همه‌جانبه وجود دارد و با قاچاقچیان با جدیت برخورد می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل بیان کرد: دو قاچاقچی مواد مخدر که مسلح بودند در کمین مرزبانی استان اردبیل افتادند و خوشبختانه با همت مرزبانان دستگیر شدند.

حسینی گفت: از قاچاقچیان در مرز بیله‌سوار 17.5 کیلوگرم تریاک، 10 کیلوگرم هروئین، 5 گرم گراس، 700 گرم شیشه، 1999 عدد قرص ترامادول و و 2000 عدد قرص متادون، یک قبضه اسلحه کلاشینکف با 57 فشنگ و یک دستگاه دوربین حرارتی دید در شب کشف شد.

وی بیان کرد: قاچاقچیان مواد مخدر بعد از دستگیری به مراجع قضائی معرفی شدند تا پرونده این قاچاقچیان تشکیل و رسیدگی توسط دستگاههای مربوطه انجام شود.

فرمانده مرزبانی استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به این که استان اردبیل از استان‌های مرزی کشور است در این زمینه مرزبانان شبانه‌روز برای حفاظت از مرز کشورمان تلاش می‌کنند و در این رسالت خطیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌‌شود.

حسینی اظهار کرد: مرزبانان استان در جای جای مرز استان مستقر شده‌اند و از مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند چرا که این امر برای آن‌ها بسیار مهم است.

وی تصریح کرد: استان اردبیل امنیت بالایی دارد و مرزهای استان امنیت مثال‌زدنی دارد و ما این امنیت را قدردان خون پاک شهدای والامقام و همت و اقتدار نیروهای مسلح و مرزبانان هستیم و این دستاورد مهم را به کمک درایت‌های مقام معظم رهبری به دست آورده‌ایم.

 

نظر شما