سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان اردبیل:

مشارکت جوانان کلید توسعه استان است

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۱۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۲۴۴۹
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با ایجاد فضای مناسب،جوانان خلاق و پرانرژی را در توسعه شهرهای استان همراه سازیم تا شاهد توسعه همه جانبه باشیم.

به گزارش برنا،اکبر نگاهی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سرعین افزود: در برخی از شهرهای استان میان جوانان و برنامه های اجرایی فاصله وجود دارد این در حالی است که توسعه استان نیازمند مشارکت جوانان خلاق و پرانرژی است.

وی اظهار کرد: ایجاد شبکه ملی گردشگری توسط سازمانهای مردم نهاد و جوانان فعال در این حوزه فرصتی است که استان اردبیل بویژه شهر سرعین از آن بهره برداری نموده و با استفاده از ظرفیت جوانان خلاق   می تواند به عنوان نگین گردشگری منطقه حتی در عرصه های بین المللی بدرخشد.

نگاهی افزود:  اداره کل ورزش و جوانان تلاش می کند با تاسیس سمن های فعال در حوزه های مختلف بویژه دربخش گردشگری  جوانان این شهرستان را در این مسیر همراه سازد.

وی با اشاره به لزوم باورپذیری مسئولان و اعتماد آنها به جوانان، از دستگاههای عضو ستاد ساماندهی جوانان سرعین خواست تا در شکل گیری سازمانهای مردم نهاد و جلب مشارکت جوانان نخبه اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان با قدردانی از زحمات فرمانداری و شهرداری سرعین در توجه به امور جوانان خواستار تشکیل منظم جلسات ستاد در همه شهرستانهای استان شد.

در پایان این جلسه از ۵ دستگاه برتر فعال در اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت در سال جاری تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز