روابط عمومی شهرداری شیراز طی اطلاعیه ای اعلام کرد:

بنر اشتباه ۱۳ آبان در شیراز را ما نزدیم !

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۵۱:۲۰
کد خبر: ۷۷۲۴۹۷
بنر اشتباه ۱۳ آبان در شیراز را ما نزدیم !
‌روابط عمومی شهرداری شیراز به دنبال انتشار اخبار و تصاویری در مورد بنر 13 آبان و اشتباه فاحشی که در آن وجود داشت، اعلام کرد که این اقدام توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ روابط عمومی شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای که برای انتشار در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، اعلام کرده است که طراحی و چاپ و انتشار بنر 13 آبان که تصاویر آن در سطحی گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توسط سازمان‌های تبلیغاتی انجام شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

"شهرداری شیراز در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقدام به انجام تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله ۱۳ آبان کرده است .

در این راستا مجموعه شهرداری شیراز اقدام به چاپ و نصب بیش از ۶۵ بنر در سطح بیلبوردها و عرشه‌های پل، داربست‌ها، استندها و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی باشکوه روز دانش آموز و ... کرده که بدون مشکل انجام شده است‌.

گفتنی است که بنر یوم الله ۱۳ آبان که دارای اشتباه نوشتاری بوده توسط سایر سازمان‌های تبلیغاتی مسئول در برگزاری مراسم ۱۳ آبان در تعدادی محدود در شیراز منتشر شده بود و انتظار می‌رود که مسئولان سازمان مربوطه طی ساعات آینده نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما