معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،تاکید کرد:

جوانان ما در معرض خطرات نرم قرار دارند/ اصول پدافند غیرعامل شناسایی تهدیدات نرم در حوزه‌های مختلف است

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۱۱:۵۶:۱۲
کد خبر: ۷۷۲۶۳۷
جوانان ما در معرض خطرات نرم قرار دارند/ اصول پدافند غیرعامل شناسایی تهدیدات نرم در حوزه‌های مختلف است
حبیب الله خجسته پورگفت: دفاع از مراکز ثقل کشور مهمترین هدف پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛خجسته‌پور صبح روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی که به مناسبت گرامی‌داشت هفته پدافند غیرعامل برگزار شده بود اظهار کرد:پدافند غیرعامل موضوعی که به تعبیر مقام معظم رهبری برای یک زمان خاص نبوده و یک اصل همیشگی است، از این رو همه ما در زندگی شخصی و کاری و اداره همواره باید به اصول پدافند غیرعامل پایبند باشیم.

اوافزود:  یکی از مهمترین موضوعات پدافند غیرعامل دفاع از مراکز ثقل کشور است که در درون یا حریم جوامع شهری قرار دارند بنابراین وظیفه ذاتی پلیس و نیروی انتظامی تامین امنیت و دفاع از این مراکز است.

خجسته پور  با بیان اینکه از دیگر اصول پدافند غیرعامل شناسایی تهدیدات نرم در حوزه‌های مختلف سایبری، زیستی و اقتصادی است، تصریح کرد: امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تغییر رویکرد داده‌ و به جای حمله‌های سخت و جنگ نظامی به برنامه‌های نرم‌افزاری و حملات نرم روی آورده‌اند.

او بیان کرد: دشمنان با استفاده از ابزاری به نام فضای مجازی می‌خواهند بین گروه‌های مختلف قومی و اجتماعی ایران اختلاف‌افکنی کرده و امنیت جامعه را به خطر بیاندازند.

خجسته پور  با اشاره به نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در شناسایی و کنترل تهدیدات ،یادآورشد: : در راستای جلوگیری از اختلاف افکنی در جامعه ایران اسلامی نیروی انتظامی در قامت پلیس فتا و سایر پلیس‌های تخصصی در امر شناسایی تهدیدات نرم پای کار هستند و اشراف خوبی بر فضای مجازی و سایبری دارند.

به گفته او امروزه جوانان ما در معرض خطرات نرم قرار دارند و وظیفه همه ما صیانت از سلامت جسمی روحی، روانی و اجتماعی آحاد جامعه به ویژه جوانان این مرز و بوم است.

خجسته پور  با اشاره به تهدیدهایی که ممکن است شبکه‌های زیر ساختی ما را مورد هجوم قرار دهند، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و سایر نهادها باید آمادگی کامل را داشته باشند تا در کنار نیروی انتظامی امنیت جامعه ایران اسلامی را تامین کنند.

این معاون استاندار لرستان برضرورت پدافند غیرعامل در جهت  دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران  در طول ایام سال تاکید کرد.

 

 

نظر شما