ماه آینده؛

سمنان میزبان رالی جاده ابریشم

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۰:۴۷
کد خبر: ۷۷۲۹۹۱
سمنان میزبان رالی جاده ابریشم
مدیر کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان سمنان گفت: یکی از جدیدترین برنامه‌های در دست اجرا برای معرفی استان، برگزاری رالی جاده ابریشم در استان سمنان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ «محمد جهانشاهی» گفت: مرحله نخست رالی جاده ابریشم قرار است تا ماه آینده و با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در مسیر شهرهای آرادان، سرخه، سمنان و مهدیشهر و با شرکت 100 خودروی دو دیفرانسیل برگزار شود.

وی برگزاری رالی جاده ابریشم را در معرفی تنوع اقلیمی استان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های طبیعی، کوهستانی و بیابانی استان سمنان موثر دانست و گفت: یکی از برنامه‌های اصلی، برگزاری رالی در مسیرهای متنوع و در سراسر استان است.

جهانشاهی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استان سمنان را برگزاری رویدادهای متنوع و جدید عنوان کرد و افزود: در این راستا، از ابتدای سال‌جاری تا کنون رویدادها و جشنواره‌های متعددی در سراسر استان برگزار شده که یکی از مهم‌ترین این رویدادها برگزاری اکو ماراتن جنگل ابر بود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان گفت: برگزاری رویدادهای جدید یکی از بهترین راهکارها برای معرفی استان، ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و ترویج گردشگری است.

 

نظر شما