معاون خدمات شهری کرمانشاه:

شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی از آمادگی کافی برخوردار است

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۴:۴۲
کد خبر: ۷۷۳۲۴۰
شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی از آمادگی کافی برخوردار است
بیش از هزار نیروی شهرداری برای رفع آبگرفتگی تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرگاری برنا؛ در این روزهای پربارش در شیفت روز نزدیک به یک‌هزار و 200 نفر و در شیفت شب حدود 400 تن برای رفع آبگرفتگی در سطح شهر کرمانشاه تلاش می‌کنند.

امیر رحیمی معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با بیان مطلب بالا، افزود: شهرداری برای مقابله با حوادث احتمالی و تلاش برای رفع آبگرفتکی از آمادگی کافی برخوردار است.

او ادامه داد: در صورت نیاز به نیروی انسانی بیشتر از نیروی مازاد و کمکی استفاده خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه به برگزاری مانورهایی برای کسب آمادگی بالا به منظور مقابله با این حوادث تاکید کرد و گفت: این امر موجب بالارفتن سرعت عمل در کمک‌رسانی، طراحی برنامه‌ریزی مدون و در نهایت موجب مدیریت بهتر شده است.

رحیمی ادامه داد: در حال استفاده از 52 دستگاه ماشین‌آلات کمپرسی 10 تن و شش تن برای رفع آبگرفتگی هستیم.

او افزود: همچنین از شش دستگاه لودر، یک دستگاه بیل، دو دستگاه لجن کش و 10 دستگاه گریدر برای رفع آبگرفتگی در سطح شهر استفاده می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: قلیان فاضلاب شهری در منازل سهم عمده‌ای در آبگرفتگی دارد.

رحیمی ادامه داد: این موضوع به اداره آب و فاضلاب و زیرساخت شهری مربوط است ولی شهرداری هم با همه توان و به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی به مردم است.

او در پاسخ به این سوال که کدام مناطق به صورت حادتری با این مشکل مواجه بوده‌اند، افزود: برای رفع آبگرفتگی در بزرگراه امام(ره)، بلوار ظفر، میدان آزادگان، خیابان باغچه‌بان با اقدام‌هایی همچون لوله‌گذاری، افزودن لوله، لایروبی و ساماندهی کانال کارهای مثبتی انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: آبگرفتگی معابر در برخی مناطق به دلیل حجم بالای آب و جوابگو نبودن لوله خروجی است که مقطعی است و به زودی از بین می‌رود.

رحیمی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت حاد شدن آبگرفتگی در محله خود با سامانه 137 تماس بگیرند و درخواست ارسال نیرو برای رفع این مشکل داشته باشند.

او افزود: درصدد ایجاد رفاه و آسایش شهروندان با مدیریت صحیح و اقدام‌های مسئولانه هستیم.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: رفع این معضل با هماهنگی مدیریت امور شهری، خدمات شهری سازمان آتشنشانی، نیروهای خدمات شهری، 9 ایستگاه فعال آتش نشانی و با حمایت فرمانداری و استانداری در حال انجام است.

رحیمی افزود: شهر کرمانشاه حدود یک میلیون نفر از جمعیت دو میلیون نفری استان را در خود جای داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز