مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه:

رویداد ملی"شادپیمایی عروسک‌ها"در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۰۸:۵۰:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۵۰۲
رویداد ملیشادپیمایی عروسک‌هادر مناطق زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود

به  گزارش خبرگازی برنا؛ مهنار فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: رویداد ملی"شادپیمایی عروسک‌ها"طی روزهای 26 و 27 آبان در  استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

او افزود: رویداد ملی"شادپیمایی عروسک‌ها" در روز اول برگزاری خود در شهر کرمانشاه و برای کودکان و نوجوانان این شهر به اجرای برنامه خواهد پرداخت و در روز دوم هم در دو شهرستان زلزله‌زده سرپل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی برنامه خواهد داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های این رویداد ملی صبح‌ها به صورت اجرای جمعی خواهد بود و عصرها نیز گروه‌های نمایشی و عروسک‌هایشان به جمع کودکان و نوجوانان رفته و اجرای برنامه خواهند داشت.

فتاحی ادامه داد: گروه‌های هنری و عروسک‌هایشان در دو قالب فردی و گروهی در 10 نقطه شهر کرمانشاه و 10 نقطه شهرهای سرپل‌ذهاب، ثلاث‌باباجانی و روستاهای این دو شهرستان به اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خواهند پرداخت.

او افزود: این رویداد ملی با حضور گروه‌های نمایشی از سراسر کشور برگزار خواهد شد و تاکنون حضور بیش از 120 میهمان در این رویداد قطعی شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: عروسک شاخص این رویداد "کاکه" عروسک غول پیکر کرمانشاهی است که پیش از این هم در نوروز گذشته برای کودکان و نوجوانان شهرستان زلزله‌زده ثلاث‌باباجانی به اجرای برنامه پرداخته بود.

فتاحی ادامه داد: اجرای سرود آیینی "بوکه بارانه" با معنای عروسک باران خواه به همراه اجرای موسیقی‌های شاد از دیگر برنامه‌های برگزاری رویداد ملی شادپیمایی عروسک‌ها در استان کرمانشاه خواهد بود.

او افزود: رونمایی از عروسک‌های غول پیکر، ساخت عروسک‌های دست‌ساز توسط کودکان و نوجوانان و بزرگترها و ... از دیگر برنامه‌های رویداد ملی شادپیمایی عروسک‌ها در  استان کرمانشاه خواهد بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: ایجاد شادی و نشاط بین کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری رویداد ملی شادپیمایی عروسک‌هاست.

فتاحی افزود: با توجه به اینکه عروسک‌ها واسطه‌های تربیتی هستند، امیدواریم برگزاری این رویداد بتواند در انتقال موضوعات تربیتی به کودکان و نوجوانان اثرگذار باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز