رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیستون:

امدادرسانان به یاری کوهنوردان در پراو شتافتند

۱۳۹۷/۰۸/۱۸ - ۰۹:۰۴:۲۳
کد خبر: ۷۷۳۶۶۷
امدادرسانان به یاری کوهنوردان در  پراو شتافتند

به گزارش خبرگزاری برنا؛  گیر افتاده‌گان در کوه پروا توسط امدادرسانان سپاه پاسداران و گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون نجات یافتند.

14

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ادریس مرادی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بیستون  با بیان خبر بالا، گفت: با توجه به برخورد با تاریکی شب در کوه پروا از توابع بیستون  و مشکل افت فشار برای یکی از کوهنوردان از طریق مرکز EOC کرمانشاه پنج شنبه‌شب اطلاع داده شد که یکی از خانم‌های کوهنورد حالش مساعد نیست و مشکل پیدا کردن راه را با توجه به تاریکی هوا برای حمل ایشان دارند.

او افزود: به محض اطلاع از گم شدن و نا مساعد بودن حال کوهنورد زن، اکیب واکنش سریع جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه و اکیب امداد کوهستان بیستون در ساعت 18 در کوه پروا قسمت(کانی دوزری) به جستجوی کوهنوردان پرداختند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون گفت: قبل از رسیدن نیروهای هلال‌احمر امدادرسانان سپاه پاسداران به کمک کوهنوردان رفته و کوهنورد خانم را که دچار مشکل شده بود را به دامنه کوه نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده بودند.

مرادی افزود: در ساعت 21 همان شب اطلاع داده شد حال 40 کوهنورد دیگر خوب است و با همراهی نیروهای هلال‌احمر به دامنه کوه راهنمایی شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیستون در ادامه گفت: کوهنوردان جمعا 41 تن بودند که 22 تن از شهرستان گناوه که خانم مصدوم از همراهان آنان بود، 16 تن از جوانرود و روانسر و سه تن از کرمانشاه بودند که با کمک نیروهای امداد سپاه پاسداران و هلال‌احمر شهرستان بیستون به محل امن اسکان داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز