رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد :

۱۲ کشته و زخمی در تصادف اتوبوس و هوو

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۳۵:۴۹
کد خبر: ۷۷۳۸۹۹
۱۲ کشته و زخمی در تصادف اتوبوس و هوو
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: تصادف اتوبوس با خودروی سنگین کشنده در محور دامغان به سمنان 2کشته و 10 مصدوم برجا گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ تقی کبیری گفت: یک دستگاه اتوبوس به همراه 27 سرنشین با یک دستگاه کشنده هوو ساعت سه و نیم بامداد امروز در کیلومتر 70 محور دامغان به سمنان برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بود، خاطرنشان کرد: در این تصادف، راننده اتوبوس و همسرش در دم فوت کردند و 10 نفر از مسافران اتوبوس مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

کبیری که از ساعت اولیه حادثه در محل حاضر شده بود، اضافه کرد: علت این حادثه بی توجهی به جلو ناشی از خستگی وخواب آلودگی راننده بود.

وی تاکید کرد: رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی، بستن کمربند ایمنی، صحبت نکردن با تلفن همراه و رعایت قوانین و مقررات به همراه توجه به توصیه های ماموران پلیس، مهمترین توصیه ها برای مسافرت ایمن هموطنان است.

رئیس پلیس راه استان سمنان افزود: رانندگی طولانی علت اصلی خستگی و خواب آلودگی و ناتوانی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه است که عامل واژگونی خودروی مسافران شناسایی می شود.

در نظر گرفتن زمان استراحت در بین رانندگی طولانی برای رفع خستگی، مهمترین توصیه پلیس راه استان سمنان برای جلوگیری از واژگونی است که سهمی حدود 65 درصدی در تصادفات رانندگی جاده ای در این استان دارد.

 

نظر شما