معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان:

نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در استان مرکزی

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۴۵:۳۸
کد خبر: ۷۷۳۹۴۴
نصب تجهیزات کاهنده مصرف آب در استان مرکزی
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اجرای طرح استفاده و نصب تجهیزات کم مصرف آب در ادارات، مدارس، خانگی و مساجد با هدف کاهش و مدیریت مصرف آب در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از اراک، بهمن آنالویی با بیان اینکه این طرح از مصوبات هیات دولت است، افزود: با هدف تامین شیرآلات کم مصرف برای مشترکان و دریافت اقساطی هزینه اجرایی می شود. 

وی گفت: این طرح بر اساس بند ب ماده ۲ قانون توسعه و بهینه سازی آب شرب شهری و روستایی در کشور اجرایی می‌شود. 

آنالویی اظهار کرد: کارشناسان شرکت آب و فاضلاب استان با درخواست مشترکان نسبت به نصب شیرآب کم مصرف اقدام می کنند و بهای شیرهای کم مصرف روی قبض آب هر ماه آنان محاسبه می شود. 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: ادارات دولتی مکلف هستند مصرف آب را 20 درصد کاهش دهند در غیراین صورت بهای آب آن هابا تعرفه دو برابر محاسبه شده و جریمه می شوند. 

وی اظهار کرد: مشترکانی که تمکن مالی دارند می توانند درخواست تعویض هر تعداد از شیرهای آب را داشته باشند و این درخواست از طریق شرکت آب و فاضلاب استان توسط شرکت های خدماتی به قیمت مناسب انجام می شود. 

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: تجهیزات مذکور شامل وسایل کاهنده مصرف و فشار آب، افزایش دهنده سرعت خروجی آب (اسپری کننده)، کاهنده حجم مخزن، اندازه گیر جریان، سیستم تصفیه جریان و ابزار استفاده مجدد از آب است. 

 

نظر شما