در ایام پایانی ماه صفر صورت گرفت

اسکان روزانه ٤٠٠ زائر در زائرسرای ارزان‌قیمت پایانه امام رضا (ع)

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۹:۲۷:۰۵
کد خبر: ۷۷۳۹۵۸
اسکان  روزانه ٤٠٠ زائر در زائرسرای ارزان‌قیمت پایانه امام رضا (ع)
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر جمعی از زائران حرم مطهر رضوی در زائرسرای ارزان‌قیمت پایانه مسافربری شهرداری مشهد اسکان داده شدند.

‌ به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از ستاد خبری سازمان پایانه‌های مسافربری مشهد، محسن شریعتی با اعلام این خبر بیان کرد: زائرسرای این پایانه با هزینه‌ای کم در سالن‌هایی مجزا  برای خانم‌ها و آقایان در طبقه مثبت دو سختمان شماره 1، اقدام به خدمات‌رسانی به زائران کرد.

وی افزود: زائرسرای ارزان‌قیمت پایانه مسافربری امام رضا (ع) در 9 سالن 60 متری با ظرفیت مجموعا 400 تخت با در اختیار قرار دادن تخت، پتو، ملحفه، کمد و در اختیار قراردادن امکاناتی چون سرویس بهداشتی و حمام و رستوران،  به‌صورت فردی و گروهی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند و  اجاره آن بسیار ناچیز و تنها همان هزینه مصرف انرژی و خدمات است.

شریعتی بیان کرد: امسال در طرحی با آستان قدس رضوی نیز 50 درصد از فضای این زائرسرا در اختیاران زائرانی قرار گرفت که شب‌ها در حرم مطهر  استقرار داشتند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: پذیرش، تأمین امنیت و خدمات نظافتی این زائرسرا توسط شرکت پیمانکاری اجرا و سازمان پایانه‌ها با نظارت بر این امر، خدمات گرمایشی، سرمایشی و تأمین روشنایی سالن‌های اسکان را به عهده دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز