فرمانده نیروی هوایی:

از ابتدای انقلاب اسلامی در حالت تحریم هستیم / از جنگ نرم غافل نیستیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۴۹:۳۶
کد خبر: ۷۷۴۰۷۲
از ابتدای انقلاب اسلامی در حالت تحریم هستیم / از جنگ نرم غافل نیستیم
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز هیچ نیاز و چشمداشتی به منابع بیرونی برای تامین قطعات و بهینه سازی تجهیزات خود نداریم.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز شنبه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی  گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی در حالت تحریم هستیم و این تحریم ها به دلیل اینکه امکان بروز توانمندی ها را فراهم کرده، برای ما نعمت است.

وی بیان کرد: توانمندی خوبی را از ابتدای انقلاب در صنعت ساخت هواپیما به دست آوردیم و چند روز قبل هواپیمای کوثر ساخته شد و به پرواز درآمد و به ناوگان نیروی هوایی پیوست.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: در زمینه ارتقا و بهینه سازی تجهیزات و هوشمندسازی مهمات این توانمندی را داریم و هیچ نیازی به منابع بیرونی نداریم.

وی گفت: جنجال های اخیر هم تاثیری در توانمندی ما ندارد و آماده مقابله با هر نوع تهدیدی هستیم و مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

سرتیپ نصیرزاده ادامه داد: در شرق کشور با توجه به برآوردی که از تهدیدها داریم باید فعالیت خود را بیشتر کنیم و نیروی هوایی به دلیل تحرک بالایی که دارد در یک منطقه در پایگاهی باید مستقر شود و منطقه وسیعی را پوشش دهد.

وی گفت: استقرار ما در بیرجند موجب می شود از این منطقه تا نوار مرزی شرقی تا استان سیستان و بلوچستان را پوشش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به زیرساخت هایی که در بیرجند وجود دارد در این منطقه مستقر می شویم و وظایف خود را در تامین امنیت ملی و مردم منطقه انجام می دهیم.

وی گفت: تجربه نشان داده که استقرار ما ضرری برای منطقه ندارد و نیروی هوایی از نیروهای پیشتازی است که با امام خمینی (ره) پیمان بست و در دوران جنگ تحمیلی آن حماسه ها را آفرید.

امیر نصیرزاده افزود: هم اکنون نیروی هوایی حسب وظیفه در بخش های مختلف حضور دارد و وظیفه اصلی ما خدمتگزاری به ملت است و حضور ما به لحاظ فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و نظامی مفید برای آن منطقه است.

وی بیان کرد: ما سربازان جبهه جنگ سخت هستیم اما از جنگ نرم غافل نیستیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اصحاب رسانه را در خط مقدم جنگ نرم دانست و گفت: دشمن از رسانه نهایت بهره برداری را علیه ما انجام می دهد و خبرنگاران و قلم آنها نیروی ما هستند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما تامین امنیت همه ملت است و انتظار ما وحدت آحاد جامعه است تا آب به آسیاب دشمن نریزیم و همه اندیشه و توان ذهنی خود را برای از بین بردن نقشه های دشمن بگذاریم.

سرتیپ نصیرزاده گفت: دشمن همه باورها و اعتقادهای ما را هدف قرار داده که باید با جنگ روانی دشمن مقابله کنیم.

وی افزود: جنگ روانی در رسانه ها شکل می گیرد و از طریق رسانه منعکس می شود لذا رسانه های کشور هوشیار باشند و مسائل مادی و زودگذر ما را سمتی نبرد که ناخواسته در مسیر دشمن گام برداریم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با ابراز گلایه از تیتر یکی از روزنامه های استان که چندی پیش درباره انتقال یک پایگاه هوایی منتشر شد گفت: این اقدام را به حساب همه رسانه ها نمی گذاریم و شاید یک مورد اینگونه بود اما انتظار از اصحاب رسانه استان این است که با آن روزنامه هم صحبت کنند، چون وظیفه ما تامین امنیت کشور و مقابله با دشمن است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز