۲ کاراته کا کرمانشاهی برای کسب مدال جهانی بروی تاتامی می‌روند

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۶:۰۰:۲۸
کد خبر: ۷۷۴۲۱۵
۲ کاراته کا کرمانشاهی برای کسب مدال جهانی بروی  تاتامی می‌روند
رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور یک‌هزار و 117 ورزشکار از 140 کشور جهان شروع شده تا روز 21ه آبان سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

 دو کاراته‌کا کرمانشاهی عضو تیم ملی کاراته ایران  حاضر در رقاقبت‌های  کاراته قهرمانی جهان در ترکیب کمیته تیمی آقایان و بانوان کشورمان برای کسب مدال‌های طلا و برنز بر روی تاتامی مبارزه خواهند کرد.

تیم کمیته تیمی مردان ایران با حضور مهدی خدابخشی با صعود به دیدار فینال برای کسب مدال طلا و کمیته تیمی بانوان ایران هم با حضور پگاه زنگنه پس از راه‌یابی به دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز می‌جنگند.

در مسابقات کمیته تیمی مردان، تیم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سه بر صفر ارمستان را شکست داد که پیروزی سوم ایران توسط خدابخشی کاراته‌کا کرمانشاهی رقم خورد.

تیم کشورمان در مبارزه دوم سه بر صفر از سد سنگال گذشت که خدابخشی در این مسابقه به میدان نرفت.

سومین حریف تیم کمیته تیمی مردان ایران، اردن سخت کوش بود که در این دیدار هم ملی‌پوشان ایران با حساب سه بر یک صاحب برتری شدند که اولین پیروزی ایران توسط خدابخشی از کرمانشاه کسب شد.

تیم کاراته ایران در دیدار نیمه‌نهایی نیز بدون حضور خدابخشی موفق به شکست سه بر صفر ایتالیا شد تا مقتدرانه به فینال صعود کند.

تیم کشورمان در دیدار فینال فردا (یکشنبه) و برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف ترکیه خواهد رفت.

تلاش پگاه زنگنه و هم تیمی‌هایش برای کسب مدال برنز

تیم کاراته بانوان ایران هم با حضور پگاه زنگنه پس از چهار پیروزی و یک شکست توانست به دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز راه پیدا کند.

تیم بانوان ایران در نخستین مسابقه خود دو بر یک از سد تیم قدرتمند سنگال گذشت که یکی از پیروزی‌های ایران توسط پگاه زنگنه کسب شد.

بانوان کاراته‌کا کشورمان در دومین مسابقه برابر هلند پس از آن که در سه مسابقه نخست خود توسط زنگنه، چالاکی و عباسعلی مقابل حریف به تساوی رسید در مسابقه چهارم و سرنوشت‌ساز توانست با پیروزی عباسعلی مقابل حریف برنده پیکار شود.

تیم ایران سومین مسابقه خود را بدون حضور زنگنه برابر ژاپن برگزار کرد اما پس از تساوی یک بر یک با رای داوران در هانتی مغلوب حریف شد ولی با توجه به حضور این تیم در دیدار فینال به جدول شانس مجدد راه یافت.

تیم کمیته بانوان ایران در گروه بازنده‌ها ابتدا به مصاف ترکیه رفت که پس از سه تساوی پیاپی در دیدار چهارم و نهایی عباسعلی توانست مقابل حریف پیروز و تیم ایران را به دور بعد ببرد.

تیم کاراته ایران در دومین بازی گروه بازنده‌ها توانست با درخشش پگاه زنگنه و فاطمه چالاکی مقابل تیم کوزوو به برتری رییده و راهی دیدار رده‌بندی شود.

ملی‌پوشان کاراته بانوان ایران امشب برای کسب مدال برنز باید با تیم قدرتمند اسپانیا مسابقه دهند.

همچنین هامون درفشی‌پور دیگر کاراته‌کا کرمانشاهی وزن 67- کیلوگرم ایران، حاضر در این مسابقات هم در بخش کاتای انفرادی عصر امروز برای کسب مدال برنز به مصاف ورزشکاری از اسپانیا خواهد رفت.

رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که از روز 15 آبان با شرکت یک‌هزار و 117 ورزشکار از 140 کشور جهان شروع شده تا روز بیست و یکم همین ماه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما