در ایام تعطیلات پایانی هفته گذشته؛

بیش از ۱۶ هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۷:۲۵:۲۰
کد خبر: ۷۷۴۲۲۸
بیش از ۱۶ هزار تردد در محور کرج - کندوان به ثبت رسید
کرج - مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از ثبت بیش از ۱۶ هزار تردد از محور کرج - کندوان در ایام تعطیلات پایانی هفته گذشته خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا؛ ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: میزان تردد از محور کرج - کندوان در پانزدهم آبان ماه جاری از بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته بیشتر بوده است.

به گفته وی در ایام تعطیلات پایانی هفته گذشته ۱۶ هزار تردد در محور کرج-  کندوان ثبت‌شده است که این آمار از ترددهای ثبت‌شده در تاریخ بیشت و هشتم اسفندماه سال گذشته بیشتر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز افزود: در روز پانزدهم آبان جاری بیش از ۱۶ هزار و ۵۲۴ تردد در منطقه پورکان جاده کرج - چالوس ثبت‌شده است، این در حالی است که در تاریخ بیشت و هشتم اسفند سال گذشته که مصادف با اوج سفرهای نوروزی هم‌وطنان بود، ۱۶ هزار و ۲۱۸ تردد در این مقطع ثبت‌شده بود.

جهانی تأکید کرد: به‌رغم هشدارهای هواشناسی و اطلاع‌رسانی انجام‌شده مبنی بر بارش برف در محور کرج-  کندوان، متأسفانه بسیاری از رانندگان فاقد تجهیزات لازم مانند زنجیر چرخ و اقلام موردنیاز سفرهای زمستانی  بودند و این امر علاوه بر ترافیک سنگین موجب کندی تردد و توقف‌های طولانی شد.

وی با اشاره بر ضرورت مدیریت سفر و پرهیز از سفرهای غیرضروری در روزهای سرد سال که با بارش برف همراه است، بر لزوم همراه داشتن زنجیر چرخ و همکاری با نیروهای راهداری در طول سفر تأکید کرد.

به گفته مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز شهروندان می‌توانند پیش از سفر وضعیت راه‌ها را از سامانه ۱۴۱ جویا شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز