وزیر جهاد کشاورزی:

باید خراسان جنوبی در کشت گلخانه‌ای در کشور پیشتاز باشد

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۸:۴۷:۰۰
کد خبر: ۷۷۴۳۳۸
باید خراسان جنوبی در کشت گلخانه‌ای در کشور پیشتاز باشد
وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه‌ای شد و گفت: گلخانه در خراسان‌جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمود حجتی، امروز 20 آبان جاری در مراسم بهره برداری از پروژه تجهیز و نوسازی در سطح ۸۰۰ هکتار اراضی کشاورزی طبس، گفت: از کشاورزانی که با اجرای طرح‌هایی باعث کاهش آب و افزایش بازدهی می‌شوند و همچنین با یکپارچه شدن قطعات مزارع کشاورزی خود موافقت کردند، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همکاری کشاورزان باید در اصلاح روش کشاورزی و الگوی کاشت و مکانیزه شدن کشاورزی بیشتر شود که اصلاح باعث کاهش میزان آب و افزایش بهره‌وری می‌شود.

حجتی با اشاره به وجود واحدهای دامی نژادهای جدید در طبس، گفت: پنج هزار دام اصلاح نژاد جدید در طبس نشان دهنده پیشتاز، همیار و همکار بودن کشاورزان و دامدارن است.

وزیر جهاد کشاورزی خواستار ورود کشاورزان به حوزه گلخانه‌ای شد و تصریح کرد: گلخانه در خراسان‌جنوبی کم داریم و باید به سمت توسعه این حوزه پیش برویم.

حجتی یادآورشد: می‌توانیم با استفاده از گلخانه‌ها با صرف کمترین انرژی درآمدزایی خوبی ایجاد کنیم و اگر محصولات صیفی و سبزی را به سمت گلخانه‌ها هدایت کنیم، ضمن مصرف کم آب، درآمد بالایی دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز