ساخته شدن «تردمیل آبی» در اراک

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۰۹:۳۴:۰۶
کد خبر: ۷۷۴۳۶۹
ساخته شدن «تردمیل آبی» در اراک
رئیس شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی خیرآباد اراک گفت: دستگاه «تردمیل آبی» با حمایت و همکاری پارک علم و فناوری استان مرکزی طراحی و ساخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ « مجید ثاقبی»  گفت : ایده اولیه این محصول صنعتی از توصیه پزشکان ورزشی گرفته شد و طراحی آن در استان مرکزی کلید خورد.

وی اظهار داشت: طراحی پایه این دستگاه انجام و از روی آن دستگاه آزمایشی ساخته شد که در بازه ای از زمان مشکلات و نواقص آن شناسایی و رفع شده است.

رئیس شرکت دانش بنیان شهرک صنعتی خیرآباد اراک گفت: این محصول از چهار قسمت شامل محفظه، مخزن تصفیه آب، تانکر ذخیره آب و تابلو برق تشکیل شده است.

ثاقبی افزود: کاربری این محصول در باشگاه های ورزشی است و چون این مراکز اغلب اجاره ای هستند و برای آسانی جا به جایی دستگاه به شکلی منحصر به فرد قابل تاشدن است.

او اظهار داشت: دستگاه تردمیل آبی برای مقاصد ورزشی، چربی سوزی و لاغری، درمان جراحی زانو، نصب در مراکز آب درمانی، توانبخشی سالمندان، زنان باردار و بیماران با عارضه سکته مغزی کاربرد دارد.

رئیس شرکت دانش بنیان در اراک گفت: این دستگاه دارای مخزن آب دو هزار و 900 لیتری است که برای صرفه جویی از قابلیت تصفیه برخودار است.

ثاقبی افزود: تیم دانش بنیان سازنده این تردمیل با همکاری پارک علم و فناوری استان مرکزی روی این طرح ممیزی انجام داد و اکنون این محصول دارای برند تجاری است.

وی تصریح کرد:پنج نمونه از این محصول تولید و در مرکز آب درمانی اراک و در دانشگاه تهران نصب شده است تا قابلیت های دستگاه به کارگرفته شود.

ثاقبی اظهار داشت: یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه تولید ساخت هردستگاه این محصول است که برای ورود مشابه خارجی آن باید بیش از 10 میلیارد ریال ارز از کشور خارج شود.

رئیس شرکت دانش بنیان در اراک گفت: انتظار است که با توجه به داشتن دانش تولید این محصول مسئولان حمایت مالی را از این طرح به عمل آورند و زمینه تولید انبوه و صادرات آن فراهم شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز