تولید ۲۲۰ دستگاه کمباین در اراک؛

شرایط خطوط تولید مطلوب است

۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۰:۵۷
کد خبر: ۷۷۴۴۶۹
شرایط خطوط تولید مطلوب است
مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران (اراک) گفت: شرایط خطوط تولید این شرکت مطلوب و پرداختی های کارگران نیز به روز و بدون معوقه است.

به گزارش برنا از اراک علی اصغر حمیدی فر افزود:220 دستگاه کمباین امسال در این شرکت تولید و تمامی آن ها روانه بازار داخلی و خارجی شده است.

وی افزود: قیمت هر یک از این کمباین ها بیش از 2 میلیارد و 250 میلیون ریال برآورد شده است.

حمیدی ادامه داد: بخش عمده ای از کمباین های تولیدی شرکت کمباین سازی ایران به کشورهای عراق و قزاقستان صادر شده است.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران(اراک) بیان کرد: 90 دستگاه بیلر نیز از ابتدای امسال در این شرکت تولید و روانه بازار شده است.

حمیدی فر با بیان اینکه بیش از هفت هزار دستگاه کمباین فرسوده در کشور وجود دارد، اظهار کرد: جایگزینی این تجهیزات فرسوده برای جلوگیری از هدررفت محصول از مباحت مورد تاکید دولت یازدهم و از بندهای برنامه پنجم توسعه است.

وی بیان کرد: کمباین های فرسوده سالانه بیش از 880 هزار تن ریزش و هدر رفت جو و گندم دارند که با احتساب میانگین قیمت یک میلیارد و 500 میلیون ریالی هر دستگاه کمباین، سالانه به میزان ارزش هفت هزار و 900 دستگاه کمباین، هدر رفت محصولات استراتژیک کشاورزی رخ می دهد.

مدیرعامل شرکت کمباین سازی ایران (اراک) تاکید کرد: جایگزینی کمباین های فرسوده نیازمند اعطای تسهیلات با بهره پایین به کشاورزان است و این مهم علاوه بر جلوگیری از هدررفت محصولات، برای این شرکت نیز کارسازی کرده و تثبیت اشتغال را در پی دارد.

حمیدی فر یادآوری کرد: شرایط خطوط تولید این شرکت مطلوب و پرداختی های کارگران نیز به روز و بدون معوقه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز