جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور استاندار اردبیل برگزار شد

دکتر سلطانی فر:ساماندهی امور جوانان در اردبیل تسریع می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۰:۳۶:۰۸
کد خبر: ۷۷۴۸۵۹
دکتر سلطانی فر:ساماندهی امور جوانان در اردبیل تسریع می شود
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد با راه اندازی خانه جوان استان اردبیل، روند ساماندهی امور جوانان در استان تسریع شود.

به گزارش برنا،هفتاد و یکمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان روز یکشنبه با حضور اکبر بهنامجو استاندار و بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در محل وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

در این نشست دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان اردبیل هر دو بسیار فعال و از نیروهای جوان هستند که با جدیت مسائل توسعه استان در بخش های مختلف عمرانی، اجرایی و اقتصادی را دنبال می کنند.
وی افزود: اکنون بیش از 70 خانه جوان در سطح کشور داریم و انتظار داریم بزودی با راه اندازی خانه جوان استان اردبیل روند ساماندهی امور جوانان در آن استان تسریع شود
سلطانی فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باورنکردنی است که سیستم بانکی در زمینه ازدواج جوانان توانسته گامی بردارد و تسهیلات قرض الحسنه زوجین را به راحتی پرداخت کند. بیش از 95 درصد از این گزارشات نشان می دهد که فعالیت بانکها در این زمینه مطلوب بوده و لازم است تا دستگاه ها نیز در این زمینه مشارکت جدی داشته باشند.
وزیر ورزش و جوانان در عین حال گفت: پدیده ازدواج سفید ناشی از ناهنجاری های جامعه است که نمی توانیم بگوییم بروز این معضل تنها ناشی از مسائل اقتصادی، معیشتی است بلکه مسائل روحی، روانی و مشکلات فرهنگی و عدم آگاهی نسبت به پیوندهای غیررسمی نیز در شکل گیری آن نقش بسزایی دارند. بهتر است شیوه های آگاهی رسانی و پیامدهای عقد موقت را برای جوانان اطلاع رسانی کنیم و شرایطی را به وجود آوریم که تنها در این گونه رابطه ها بهره مندی جنسی مطرح نباشد و به ازدواج دائم سوق داده شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز