معاون سازمان تامین اجتماعی:

۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۲:۳۹
کد خبر: ۷۷۴۹۹۱
۴۲ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: 42میلیون نفر در کشور از خدمات بیمه ای و حمایتی تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ رحیم اردلان روز دوشنبه درنشست بودجه پیشنهادی تامین اجتماعی استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در سالن اجتماعات تامین اجتماعی خرم آباد اظهار داشت: با توجه به اینکه در کشور تدابیر لازم جهت مقابله با تحریم ها درنظر گرفته کمیته ای نیز با این نام در سازمان تامین اجتماعی تشکیل شده است.

وی افزود: پس ازایجاد کمیته مقابله با تحریم ها حوزه های تخصصی فعالیت خود را انجام داده و شرایط استفاده بهینه از امکانات را فراهم می کنند.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ضرورت صرفه جویی در مصارف را از الویت کاری سازمان دانست و بیان کرد: نسبت به سال گذشته 14درصد مصارف این سازمان کاهش یافته که به مسئولان استان ها نیز توصیه می کنیم فعالیت های غیرضروری را کنار گذاشته و برای کاهش هزینه ها در این شرایط فعلی تلاش کنند.

اردلان اضافه کرد: درصورت همراهی مردم از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد و سازمان پویایی خواهیم شد.

وی ادامه داد: ماهانه 70هزارمیلیارد ریال میانگین پرداختی این سازمان به بیمه شدگان می باشد که بیشتر این اعتبار از طریق واحدهای اجرایی و حوزه های اقتصادی این سازمان تامین می شود.

معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه 300هزارمیلیارد ریال اعتبارجاری به این نهاد بیمه ای تزریق شده است، بیان کرد: در صورت پرداخت یک سوم از طلب های تامین اجتماعی وضعیت سازمان بهبود پیدا می کند.

اردلان گفت: بازسازی و نوسازی بسیاری از بیمارستان های تامین اجتماعی کشور درسال گذشته صورت گرفت و تجهیزات آنها بروز شد و تامین و تجهیزمنابع نیز در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه سال 98 استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام، همدان و لرستان در این نشست جمع بندی می شود، اظهارداشت: در هفته های آینده بودجه سایراستان های کشور نیز جمع بندی خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز