نماینده ولی فقیه :

سهم استان بوشهر از درآمدهای کشور ناچیز است

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۰۱:۳۲
کد خبر: ۷۷۴۹۹۹
سهم استان بوشهر از درآمدهای کشور ناچیز است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان با وجود درآمدهای بسیار بالایی که برای کشور دارد سهمش از این درآمدها بسیار ناچیز است.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روزدوشنبه در دیدار با اعضای شورا و مسئولان شهرداری بوشهر افزود: در این زمینه پیگیری توسط مسئولان برای افزایش سرانه درآمدی، استفاده از منابع نوین درآمدی و بکارگیری ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح ها و پروژه های شهری بوشهر ضروری است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر به عنوان یکی از شهرهای شاخص، پیشانی و دروازه ورود به ایران نیازمند حمایت و توجه ویژه است.

صفایی بوشهری ادامه داد: تاریخ و ظرفیت های شهر بوشهر در منطقه ایجاب می کند در طراحی پروژه های شهری و فرهنگی نگاه به بوشهر به عنوان نماد استان و الگوی توسعه ایرانی اسلامی بین المللی شود.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در مقابله با حجمه مدرنیسم حفظ ریشه ها و اصالت های تاریخی و فرهنگی در توسعه و طراحی شهری نیز باید مورد توجه باشد.

وی گفت: بیش از 700 کیلومتر کرانه ساحلی با خلیج فارس بوشهر را از یک ظرفیت اقتصادی قابل توجه برخوردار کرده که باید از آن به نحو مطلوب استفاده شود.

صفایی بوشهری ادامه داد: لازمه این امر استفاده از ظرفیت های بومی استان و طرح و برنامه مطالعاتی استراتژیک با افق چشم انداز 50 ساله برای توسعه همه جانبه شهر بوشهر مبتنی بر ظرفیت های بومی و منطقه ای است.

وی یادآور شد: بخشی از مشکلات اقتصادی و بیکاری ناشی از استفاده نکردن ظرفیت های اقتصاد کرانه ای است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز