در مراسمی؛

اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال Cایران در پلدختر برگزار شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۲۱:۴۱:۰۱
کد خبر: ۷۷۵۱۵۵
اختتامیه کلاس مربیگری فوتبال  Cایران در پلدختر برگزار شد
امروز در مراسمی کلاس مربیگری فوتبال Cایران در پلدختربا ارائه گواهی نامه مربیگری به شرکت کنندگان به کارخود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ این مراسم  بعد از ظهر روز دوشنبه با حضور رییس ورزش وجوانان پلدختر ، رییس و دبیر و دیگر اعضای هیئت فوتبال پلدختر،مدرس رسمی فدراسیون در سالن کنفرانس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان برگزارشد.

نورعلیوند: مربیان برروی رده پایه کار کنند

 رییس ورزش وجوانان پلدختر در این مراسم با بیان اینکه ورزش یک علم است وابعاد فیزیولوژی ، روانشناسی و ...را دربرمی گیرد  ،اظهارکرد:مربی باید ازاطلاعات روز دنیا برخوردار باشد وبا مطالعه وآگاهی سطح دانش ورزشی خودرا بالاببردتا تیم موفقی داشته باشد.

علی محمد نورعلیوند افزود: پلدختر از گذشته تا به امروز یک پای فوتبال استان بوده است والان نیز دو تیم در لیگ برتر استان دارد .

 او تصریح کرد: مربیان باید بتوانند با تمرکز وکاربرروی رده های پایه سطح کیفی فوتبال شهرستان را بالا ببرند.

نورعلیوند با بیان اینکه استان لرستان  صنعتی نیست واین چالش اصلی تیم های ما است ، یادآورشد: چمن فوتبال پلدختر اگرچه دارای زیر ساخت قدیمی است ولی چمن خوبی است همچنین چمن فوتبال معمولان را نیز در دست افتتاح داریم که مسلما برروی رشد فوتبال شهرستان موثر خواهد بود.

 

 رییس هیئت فوتبال پلدختر: دررده پایه باید قوی شویم  

حامد صیاد منصور نیز گفت: مظلومیت ومحرومیت شهر ما درخصوص امکانات وزیرساخت ها است ولی با همین محرومیت نیز بازیکنان ومربیان پلدختر بسیار تلاش می کنند وتیم ها را به شهرستانها می برند ونتیجه هم می گیرند.

 او افزود: دررده پایه ضعیف هستیم وباید فعالیت مربیان برروی رده پایه قرارداده شود .

رییس هیئت فوتبال پلدختریادآورشد:  امیدوارم تجربه این کلاس ها انگیزه ایی باشد تا مربیان شرکت کننده پلدختر برروی رده پایه کاربیشتری انجام دهند.

روزبه خمان مدرس رسمی فدراسیون فوتبال که کار تدریس این کلاس را در پلدختر برعهده داشته بود  نیز  گفت: این دوره در پلدختر با حضور 24 شرکت کننده امروز به کار خود پایان داد .

 او افزود: این کلاس طی یک هفته و در دو بخش تئوری وعملی اجرا شده بود .

 خمان با اشاره به اهمیت توجه مربیان فوتبال به رده پایه ، گفت: آموزش یک روند است ویک قانون نیست وتوقفی در آن وجود ندارد.

 این مدرس رسمی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه باید ارزشیابی کنیم وسطح هر آموزش را بشناسیم ، تاکید کرد: هرآموزش برای اینکه تاثیرگذارباشد 6ماه زمان می برد.

خمان خاطر نشان کرد: درکمیته آموزش هیئت فوتبال استان برروی همه باز است ومی توانید با بهترین اساتیددرارتباط باشید.

 اوبا اشاره به ظرفیت های فوتبال پلدختر  بیان کرد: به دنبال ارتقاء سطح مربیان هستیم تابه سطح C آسیا برسند ودر سطوح بین المللی فعالیت کنند.

روزبه خمان ادامه داد:حضوردو تیم از فوتبال پلدختر درلیگ برتر استان باعث افتخار است ونشان دهنده پتانسیل های این شهرستان در فوتبال است.

 مسئول کمیته آموزش هیئت فوتبال لرستان ابراز امیدواری کرد این کلاس آغاز راهی باشد تا  فوتبال پلدختر به سطوح بالاتری ارتقا پیداکند.

 گفتنی است؛ در پایان مراسم به 24 مربی شرکت کننده گواهی مربیگری Cایران اهداشد.

 همچنین با اهدای لوح تقدیر و یک تابلوفرش از طرف اداره ورزش وجوانان وهیئت فوتبال پلدختر از روزبه خمان  مدرس رسمی فدراسیون فوتبال تجلیل شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز