' یادداشتی از سعید دارابی، فعال سیاسی اصلاح طلب '

موفقیت اصلاحات با اتحاد و تمکین اصلاح طلبان به رای اکثریت

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۲:۵۵:۰۴
کد خبر: ۷۷۵۳۵۸
موفقیت اصلاحات با اتحاد و تمکین اصلاح طلبان به رای اکثریت
' سخنی با فراکسیون امید شورای اسلامی شهر اراک '

به گزارش برنا از اراک ، برای انتخاب شهردار جدید اراک و سرپرست شهرداری توسط اعضای محترم شورای شهر، مدت زمانی هست که فعالان سیاسی اجتماعی در قالب احزاب و تشکل های مدنی با نگرش های مختلف در حال فعالیت هستند و از منظر خود پیشنهادهایی را به شورای شهر ارائه داده اند. این فعالیت و حساسیت که نشان از پویایی جامعه دارد را به فال نیک بگیریم.

 مذاکره فعالان سیاسی اجتماعی با یکدیگر یا با کاندیداها و یا با منتخبین مردم درباره موضوع های مختلف؛ خواه بصورت انفرادی و خواه در قالب ائتلاف برای رسیدن به یک هدف متعالی، امری متداول و پسندیده است.

اعضای فراکسیون امید شورای اسلامی اراک؛

می گویند در آتش برافروخته، خشک و تر با هم می سوزند که حرفی بس حکیمانه بوده است.

می دانید و بهتر بدانید که پشت کردن به رای اعتماد مردمی که شما را وکلای خودشان قرار داده اند و عدم توجه به فلسفه وجودی لیست امید؛ چه سهوی، چه عمدی و به هر اندازه که باشد، ضربه هایی سنگین بر اعتماد موکلان وارد می آورد که در این حالت به یقین، آتش به حیثیت اجتماعی خودتان و جریان اصلاحات خواهد افتاد.

اعضای فراکسیون امید شورای اسلامی اراک!

شما پشتوانه قانون را دارید، شما پشتوانه رای دهندگان به خودتان را دارید، شما پشتوانه عقل و تدبیر و پیشینه مثبت خودتان را دارید، شما پشتوانه حمایت فرهیختگان و فعالان سیاسی اصلاح طلب و اعتدال را دارید، شما پشتوانه اندیشه اصلاح طلبی را دارید؛ پس اتحاد خویش را ترمیم و تقویت کنید تا امید احیا شود.

امید را احیا کنید، هم برای خودتان و هم برای مردم. مردمی که به شما رای داده اند تا برای دوره ایی، سکاندار سیاستگذاری برای اداره شهر اراک باشید و امید را نه تنها برای رای دهندگان به خودتان که برای همه مردم اراک، احیا کنید.

 

اعضای فراکسیون امید شورای اسلامی اراک؛

اگر بنا به هر علتی، افرادی بوده اند که موانعی در پیش روی هر کدام از شما ایجاد کرده و یا تهدید به ایجاد نموده اند، با شجاعت و با صراحت و کامل اعلام کنید تا مردم آگاه شوند و با پشتوانه قانون به یاریتان بشتابند.

نیک بدانید، اتحاد شما به سهم و جای خودش امید تازه ای به روح و روان مردم خواهد دمید.

 

اعضای فراکسیون امید شورای اسلامی شهر اراک!

بر اساس قاعده بنیادی نافذ بودن رای اکثریت در منش و روش اصلاح طلبی، در فراکسیون امید به عقل جمعی تمکین و با اتحاد، امید را احیا کنید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز