برگزاری جشنواره شکرانه" انار" در کرمانشاه

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۴:۰۸:۵۱
کد خبر: ۷۷۵۴۳۹
برگزاری جشنواره شکرانه انار در کرمانشاه
شب یلدایی کردی از 24 تا 30 آذر در کاخ نیاوران تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نمایشگاه و جشنواره شکرانه انار 24 آبان تا 4 آذر در محوطه هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فریبرز عزیزی مدیر اجرایی این جشنواره گفت: در این نمایشگاه که با نام انار برپا می‌شود، شهرستان‌های مختلف استان کرمانشاه محصولات باغی و صنایع‌دستی خود را در قالب 30 غرفه عرضه خواهند کرد.

او افزود: همزمان با برگزاری این نمایشگاه، طی روزهای 26 و 28 آبان و نیز دوم و چهارم آذر جشنواره شکرانه انار را با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار خواهیم کرد.

مدیراجرایی جشنواره شکرانه انار گفت: باتوجه به تقارن برگزاری این نمایشگاه و جشنواره با هفته وحدت، تلاش می‌کنیم تا اقوام، مذاهب، سنت‌ها و فرهنگ‌های مختلف استان کرمانشاه را به خوبی معرفی کنیم.

عزیزی ادامه داد: نشان دادن وحدت اقوام مختلف استان کرمانشاه و فروش و برندسازی انار  از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره است.

او افزود: در این جشنواره گروه 250 نفره دف‌نوازی با حضور دف‌نوازان از اقوام مختلف کرمانشاه با لباس بومی اجرای مراسم خواهند داشت.

مدیراجرایی جشنواره شکرانه انار گفت: علاوه براین، مراسم انارگردانی، مولودی‌خوانی و هم‌نوازی گروه تنبورنوازان، دف‌نوازان و دیوان‌نوازان را خواهیم داشت.

عزیزی ادامه داد: هماهنگی‌هایی برای حضور تورهای گردشگری از استان های مختلف در این جشنواره انجام شده است.

او افزود: همچنین طبق برنامه‌ریزی‌ها و مجوزی که گرفته‌ایم، از 24 تا 30 آذر برنامه شب یلدایی کردی را در کاخ نیاوران تهران برگزار خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز