قائم مقام شهرداری ارومیه:

تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت مطالبات شهرداری تا پایان آبان ماه تدوام دارد

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۱۶:۴۰:۰۵
کد خبر: ۷۷۵۵۴۷
تخفیف ۳۰ درصدی در پرداخت مطالبات شهرداری تا پایان آبان ماه تدوام دارد
قائم مقام شهرداری ارومیه گفت: مودیانی که تا پایان آبان ماه امسال مطالبات شامل عوارض را بصورت یکجا و نقدا پرداخت کنند از 30 درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، غلام رضا عدل دوست با بیان اینکه  تخفیف 30 درصدی مطالبات  شهرداری  تا پایان شهریورماه ادامه دارد، اظهار کرد:  طرح ارائه تخفیفات مطالبات بعد از اتمام شهریورماه دوباره تمدید و تا پایان آبان ماه تدوام دارد .

وی افزود: مودیانی که  تا پایان آبان ماه امسال مطالبات شامل عوارض را بصورت یکجا و نقدا پرداخت کنند از 30 درصد تشویق پرداخت نقدی بهرمند می شوند.

قائم مقام شهرداری ارومیه  با اشاره به برگزاری جایزه خوش حسابی، گفت: جوایز خوش حسابی نیز تا پایان آبان ماه امسال برگزار و به قید قرعه به شهروندان خوش حساب جوایزی اهداء می شود .

عدل دوست با تاکید بر اینکه درآمدهای شهرداری از محل پرداخت های شهروندان تامین می شود،  بیان  کرد:  مشارکت مردم  با پرداخت مطالبات شهری کمک شایانی در بحث تامین درآمدهای شهرداری  و ارتقای زندگی شهری می کند.

به گفته معاون شهرسازی و معماری شهردار ارومیه  پرداخت به موقع مطالبات شهروندان علاوه بر اینکه توان مالی منطقه را افزایش می دهد به عمران و آبادانی و شکوفایی در سطح منطقه کمک  می کند از شهروندان درخواست  کرد که دست شهرداری را در تحقق این امر مهم بگیرند تا شهرداری در ارائه خدمات خود به مردم با مشکل مواجه نشود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز