نایب رئیس جامعه هتل‌داران کشور:

حلقه مفقوده گردشگری بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۲:۳۰
کد خبر: ۷۷۵۶۳۱
حلقه مفقوده گردشگری بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات است
شهرام شیروانی گفت: امروز حلقه مفقوده گردشگری بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که نیاز است با توجه ویژه به این مسأله، روند شکل‌گرفته در ماه‌های اخیر با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نایب رئیس جامعه هتل‌داران کشور در حاشیه چهلمین اجلاس سازمان جهانی گردشگری در همدان اظهار کرد: حضور دبیرکل سازمان جهانی گردشگری و 80 عضو وابسته این سازمان از 27 کشور در پایتخت تاریخ و تمدن ایران باعث شد تا نگاه رسانه‌های جهان به همدان معطوف شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در چند سال گذشته زیرساخت‌های گردشگری استان همدان رشد قابل توجهی داشته است، افزود: فراهم ساختن این زیرساخت‌ها باعث شده تا همدان بتواند در میزبانی از گردشگران سنگ تمام بگذارد.

مدیرعامل گروه هتل‌های بین‌المللی باباطاهر به برگزاری جلسه مشورتی هیات مدیره جامعه هتل‌داران کشور با رییس سازمان میراث فرهنگی کشور در حاشیه اجلاس جهانی گردشگری اشاره کرد و افزود: در این جلسه مسائل و مشکلات هتل‌داران با دکتر مونسان مطرح و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی بیان داشت: در حال حاضر همدان این ظرفیت را دارد تا میزبان شایسته‌ای برای اجلاس‌ها و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی باشد.

شیروانی‌ ادامه داد: برگزاری رویداد همدان 2018 و اجلاس جهانی گردشگری فرصت بسیار مغتنمی بود که خوشبختانه باعث شد همدان به عنوان یک مقصد گردشگری معرفی شود.

وی با تشکر از فعالیت‌های شکل گرفته در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات گردشگری استان گفت: امروز حلقه مفقوده گردشگری بحث اطلاع‌رسانی و تبلیغات است که نیاز است با توجه ویژه به این مسأله، روند شکل‌گرفته در ماه‌های اخیر با جدیت دنبال شود.

نایب رئیس جامعه هتل‌داران کشور حمایت از بخش خصوصی را وظیفه دولت دانست و افزود: زمانی به توسعه پایدار گردشگری دست پیدا خواهیم کرد که بخش خصوصی بتواند با اطمینان خاطر به فعالیت خود بپردازد.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری اجلاس سازمان جهانی گردشگری ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد برگزاری چنین رویدادهایی در حوزه گردشگری در استان همدان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز