مدیرکل امور بین‌المللی سازمان بین‌المللی گردشگری حلال:

گردشگری حلال در جهان مورد توجه قرار گرفته است

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۰۸:۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۷۵۶۳۸
گردشگری حلال در جهان مورد توجه قرار گرفته است
صادقی گفت: وقتی خدماتی دارای کیفیت بوده و از اصالت و سلامت کامل برخوردار باشد قطعاً حلال نیز هست و امروز در جهان مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور بین‌المللی سازمان بین‌المللی گردشگری حلال در حاشیه چهلمین اجلاس عمومی UNWTO  با بیان اینکه برگزاری این همایش بین‌المللی اهداف بسیاری را دنبال می‌کند، اظهار کرد: با برگزاری هر همایش اهدافی در سطح بین‌الملل برای معرفی کشور و اهداف ملی  و محلی داخلی تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه هر همایش و اجلاس بین‌المللی فرصتی برای تعامل، ارتباط، شبکه‌سازی و تقویت ارتباطات بین‌الملل است، افزود: تداوم، پیگیری نتایج اجلاس و تعریف پروژه‌های مشترک با کشورهای دیگر می‌تواند نتایج عملی و ملموس را محقق کند.

مدیرکل امور بین‌المللی سازمان بین‌المللی گردشگری حلال با اشاره به اینکه سازمان جهانی گردشگری معتبرترین سازمان فعال در عرصه گردشگری در جهان است، تصریح کرد: همه کشورها به دنبال دریافت میزبانی یکی از اجلاس‌های بین‌المللی این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نشست بین‌المللی افتخار بزرگی برای کشور و استان همدان است، ادامه داد: در کشور ما 14 عضو ناپیوسته داریم که این اعضا می‌توانند خدمات مختلفی دریافت و به‌کارگیرند.

صادقی با اشاره به اینکه گردشگری حلال یک مبحث جدید است، خاطرنشان کرد: گردشگری حلال بر چهار اصل کیفیت، اصالت، سلامت و هلیت استوار است  و 22 شاخه برای ارائه خدمات در آن تعریف‌شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه راه‌اندازی سازمان گردشگری حلال، جلب اعتماد مردم از خدمات مطمئن و دارای شاخص‌های استاندارد است، گفت: وقتی خدماتی دارای کیفیت  بوده و از اصالت و سلامت کامل برخوردار باشد قطعاً حلال نیز هست و امروز در جهان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل امور بین‌المللی سازمان بین‌المللی گردشگری حلال با اشاره به اینکه دنیا هم گوشت حلال را به دلیل سلامت آن استفاده می‌کنند، اظهار کرد: 57 کشور در جهان هستند که خدمات گردشگری حلال ارائه می‌دهند اما برخی از کشورها هستند که برای جذب گردشگران مسلمان به ارائه این خدمات می‌پردازند.

وی با بیان اینکه پایه اقتصادی بسیاری از کشورهای دنیا است، افزود: کشور ما از جاذبه‌های گردشگری بی‌شماری برخوردار است و حضور گردشگران ضمن درآمد اقتصادی باعث دوستی و صلح بین مردم جهان می‌شود.

صادقی با اشاره به اینکه همدان در مسیر گردشگری به‌ خوبی حرکت کرده است، تصریح کرد: گردشگری انتها ندارد و برای توسعه و پیشرفت آن هرچه اقدامات گسترده‌ای انجام شود، تأثیر بسیاری دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز