نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

تحریم ها با خود اتکایی بی اثر می شود

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۸:۲۰
کد خبر: ۷۷۵۷۰۸
تحریم ها با خود اتکایی بی اثر می شود
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تحریم و تهدیدهای استکبار جهانی با برنامه ریزی هدفمند مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی و در سایه گفتمان وحدت و خوداتکایی بی اثر می شود.

 به گزارش برنا از اراک ، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی»  در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی، افزود: ترسیم برنامه های هدفمند و کاربردی در سطح دستگاه های اجرایی متناسب با نیازهای منطقه و توانمندی های داخلی راهبرد کلیدی است و باید ساز و کارهای آن در اولویت باشد. 

وی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی باید شکاف ها و نقاط آسیب بخش های مختلف جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد را شناسایی کنند و برای هر یک نسخه اجرایی موثر بپیچند. 

امام جمعه اراک اظهار داشت:تقویت وجدان  کاری و احترام به حقوق ارباب رجوع از مهمترین اصول مدیریت است و در این صورت می توان ضمن افزایش روحیه امید و انگیزه در جامعه کارآمدی بخش های مختلف کشور را نیز به اثبات رساند. 

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: حذف هزینه های سربار، پرهیز از روحیه اشرافی گری و حفظ اموال مسلمین نیز از دیگر وظایف مسئولان و مدیران در نظام اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: اموال بیت المال باید در راستای ایجاد اشتغال، به روزرسانی عوامل تولید، بهره گیری از فناوری مدرن در خدمات و کشاورزی و در نهایت بنیه اقتصادی اقشار مختلف مردم به کار گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز