استاندار البرز:

۴۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۷۱ واحد تولیدی البرز اعطا شد/همچنان مقتدارانه برای حمایت از تولید استان اقدام می کنیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۹:۱۲:۲۸
کد خبر: ۷۷۵۹۷۷
۴۱۸ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۱۷۱ واحد تولیدی البرز اعطا شد/همچنان مقتدارانه برای حمایت از تولید استان اقدام می کنیم
​نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اکنون البرز در جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و همچنان با جذب ۴۱۸ میلیارد تومان از مجموع اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی ستاد تسهیل و رفع موانع کشور، در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

به گزارش  خبرگزاری برنا؛ محمدعلی نجفی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که ظهر چهارشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه تولیدکنندگان موفقی اکنون در شرایط بسیار سخت کشور فعالیت می کنند، افزود: برخی از صادرکنندگان، ناگزیر از حساسیتی که بواسطه دسیسه های استکبار بر روی نام ایران است، کالای خود را با نام کشور دیگری صادر می کنند.

*اکنون مانعی جدی سر راه فعالیت شهرک صنفی شیخ آباد وجود ندارد

وی به وضعیت شهرک صنفی شیخ آباد اشاره کرد و ادامه داد: در پی اقدامات صورت گرفته این شهرک پس از سال ها بلاتکلیفی راه اندازی شده و امور آن به سرعت در حال پیشرفت است.

دکترنجفی گفت: اکنون مانعی جدی سر راه راه اندازی و رشد شهرک صنفی شیخ آباد وجود ندارد.

*شهرک صنعتی داشلیجه با ظرفیت 2 هزار اشتغال نباید بلاتکلیف بماند

وی شهرک صنعتی داشلیجه با ظرفیت های بسیار نباید معطل بماند افزود: بر این اساس چنین شهرکی که بستر اشتغال حدود 2 هزار نفر را فراهم می کند باید در اسرع وقت با حل موانع به کار خود ادامه دهد.

* البرز با جذب 418 میلیارد تومان تسهیلات در جایگاه نخست کشور قرار دارد

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون البرز در جذب تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توفیقات بسیار خوبی را کسب کرده و همچنان با جذب 418 میلیارد تومان از مجموع اعتبار 2 هزار میلیارد تومانی ستاد تسهیل و رفع موانع کشور، در جایگاه نخست کشور قرار دارد.

*418 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 171 واحد تولیدی البرز اعطا شد

وی گفت: همراهی و تعامل مجموعه استان و بانک ها این توفیق بزرگ را رقم زده ولی باید در راستای تداوم این امر تدابیر لازم اتخاذ شود، هر چند که البرز فاصله معناداری در جذب تسهیلات با استان دوم دارد.

دکترنجفی افزود: در قالب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تاکنون 418 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در البرز به بیش از 171 واحد تولیدی در برای سرمایه در گردش، نوسازی و... اعطا شده است.

* همچنان مقتدارانه برای حمایت از تولید استان اقدام می کنیم

وی خاطرنشان کرد: همچنان مقتدارانه برای حمایت از تولید استان و رفع موانع واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و... اقدام خواهیم کرد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه روند جذب تسهیلات با سرعت طی می شود، گفت: با توجه به این امر طی نامه ای به معاون اول رییس جمهوری باید درخواست افزایش سقف تسهیلات را برای البرز درخواست کنیم.

 

 

نظر شما